Jag har problem med att relät i laddboxen (Garo) slår av och på hela tiden när bilen är inkopplad men inte laddar. Eftersom boxen sitter på väggen hörs detta in som ett duns, kanske var 5:e minut om inte oftare.
Inbillar mig också att detta var ett nytt beteende som började för mindre än ett halvår sen. Är det någon som känner igen det? Känns som att bilen släpper på laddningen och sen stoppar den igen.
Jag har problem med att relät i laddboxen (Garo) slår av och på hela tiden när bilen är inkopplad men inte laddar. Eftersom boxen sitter på väggen hörs detta in som ett duns, kanske var 5:e minut om inte oftare.
Inbillar mig också att detta var ett nytt beteende som började för mindre än ett halvår sen. Är det någon som känner igen det? Känns som att bilen släpper på laddningen och sen stoppar den igen.
Jag känner igen det. Har skrivit om det här också. Uppdaterat bilen och boxen sen dess och det har nu upphört. Iofs har jag nu sålt bilen också, men men.
Audi e-tron 55 Proline Advanced S-Line black -20
Husvagn Adria 663KP, 1700kg enkelaxel (3,7-4,2 kWh/mil) Passat GTE -18 (såld) MS 70D AP1 -16 (såld) Leaf 24 -14 (såld)
Då var jag inte ensam om problemet, tack. Jag uppdaterade bilen i förrgår och nu har det slutat. Då är det bara att hoppas att det inte kommer tillbaka...