Teslaspotting
Moderator: Redaktion
- ovelundkvist
- Teslaägare
- Kontakt:
Re: Teslaspotting
Finns en workaround.ovelundkvist skrev:Ok! Finns det något trick för att fixa detta?
Släng telefonen och köp en android-telefon.

Fråga Herr X. Han e helt på samma bana.

Håll den rättvändovelundkvist skrev:Ok! Finns det något trick för att fixa detta?

Ne men gissningsvis behöver du öppna den i en editor som inte bryr sig om den infon och rotera den pixelmessigt. Finns säkert i storen.
Chefsarkitekt på Hälsa Hemma
Model S 75D -17
Renault Zoe 22kWh -16
Model S LR -19
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
Jag tog mig friheten att vända på bilden. Bara för att testa så gick jag till https://pixlr.com/editor/ och la in bilden där, sen Image>Rotate canvas 180°.
Renault Zoe Iconic 41 kWh S85D 2015, e-UP 2014, 2 reservationer på Model 3
T-shirts med Tesla-tryck | Få 10 kr/mån i rabatt hos Vimla
T-shirts med Tesla-tryck | Få 10 kr/mån i rabatt hos Vimla
- ovelundkvist
- Teslaägare
- Kontakt:
Tack! Frågan är vad den gjorde inne i Hammarby sjöstad? Förhoppningsvis fick de dom väntar sina bilar i tid ändå...
Flera Teslatransporter har setts stanna där i krokarna och på Essingeleden utan synbar anledning. En gissning har varit att förarna kan klara sig till Upplands Väsby vid goda trafikförhållanden utan att bryta mot vilotidsreglerna, men om det tjockar ihop sig måste de de ta en paus, och den hamnar då ungefär där.ovelundkvist skrev:Tack! Frågan är vad den gjorde inne i Hammarby sjöstad? Förhoppningsvis fick de dom väntar sina bilar i tid ändå...
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
- danni
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/danni1257
- Kontakt:
Jag lekte tafatt med en grön (tror jag) Tesla genom Gnistängstunneln och vidare över Älvsborgsbron runt lunch idag. Någon här?
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com

Ngn på forumet? Denna står mittemot 421.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Model X 90D, Svart interiör, 6 säten
Det är ju inte direkt ovanligt att se Teslor vid Infra City. Men det bränner i plånboken varje gång man åker förbi (käka lunch på Max, handla pryttlar på Webhallen, färg på Flügger etc.). I går så var det full aktivitet där under lunchen, minst sex Teslor kom och gick medan vi åt lunch.

Röd Model 3 AWD LR. TSLA investerare. Egen vindkraft via Solivind El Ekonomiska Förening & solpaneler. Tidigare en S75D. Bygger framtidens matproduktion hos Johannas.
- danni
- Teslaägare
- Kontakt:
Snubblade över den här på Facebook via bekanta:
Någon som vet vad tre Teslor gör vid Gamlestadens fabriker i Göteborg? Varav uppenbarligen minst en demobil. Något jippo? Och 750 hk, innebär det att de äntligen har en Ludicrous-demobil här i Göteborg? Den vill jag köra isåfall!
Någon som vet vad tre Teslor gör vid Gamlestadens fabriker i Göteborg? Varav uppenbarligen minst en demobil. Något jippo? Och 750 hk, innebär det att de äntligen har en Ludicrous-demobil här i Göteborg? Den vill jag köra isåfall!
danni skrev:Snubblade över den här på Facebook via bekanta:
Ja det har dom.
Träffade lite Teslafolk i lödde för ett tag sedan. Och då hade dom med sig en p90d med ludicrous. Dom sa att dom var från Göteborg.
Jag föreslog att vi skulle byta, men det ville dom inte.
- danni
- Teslaägare
- Kontakt:
Kanske bäst att inte köra den, ändå, risken är att jag blir missnöjd med min bil
Och den går ju ändå utav bara h-e! Jag fick horn i pannan idag och mosade pedalen rakt i botten i ett läge där det egentligen kanske inte egentligen var så smart att göra det, och trots att jag egentligen hunnit vänja mig rätt bra vid accelerationen så var det just i det här läget så att jag inte kunde låta bli att tjuta till lite av glädje och förtjusning. Vilken bil!

Jag förstår inställningendanni skrev:Kanske bäst att inte köra den, ändå, risken är att jag blir missnöjd med min bilOch den går ju ändå utav bara h-e! Jag fick horn i pannan idag och mosade pedalen rakt i botten i ett läge där det egentligen kanske inte egentligen var så smart att göra det, och trots att jag egentligen hunnit vänja mig rätt bra vid accelerationen så var det just i det här läget så att jag inte kunde låta bli att tjuta till lite av glädje och förtjusning. Vilken bil!

Chefsarkitekt på Hälsa Hemma
Model S 75D -17
Renault Zoe 22kWh -16
Model S LR -19
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
TiborBlomhall skrev:Amatörer![]()
Gissa hur trött frugan är på att man driver en hel sajt om Tesla!
haha

Igår var nog rekord för mig. 9 st Teslor i trafiken på 2 timmar i Kista och inne i stan. Plus några vid SC givetvis.
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Såg en utanför Höör igår vid ca 12.30, den körde mot Höör, vinkade faktiskt till

http://---
-15 Model S P90D SÅLD
-17 Model X P100DL SÅLD
-16 Model S 90D Frubil
Kör själv dotterns Aygo medans hon luffar runt i Asien, letar elbil med drag...
Inget drag ingen 3a
-15 Model S P90D SÅLD
-17 Model X P100DL SÅLD
-16 Model S 90D Frubil
Kör själv dotterns Aygo medans hon luffar runt i Asien, letar elbil med drag...
Inget drag ingen 3a
Såg en vit skönhet med reg TESLAN vid kungsportsplatsen i gbg runt fyra idag
samt en norsk med takräcke lite tidigare. Börjar bli lite vardagsmat med Teslor, på gott och ont
mestadels gott såklart!
Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Såg precis en grå P85D i "min" färg ståendes i garaget på Eurostop Arlandastad... (Grå)
Det gladde mig, det kändes som jag valt rätt färg
Passade på att tjuvkika lite på takräckerna som satt på också
/Jocce
Det gladde mig, det kändes som jag valt rätt färg

Passade på att tjuvkika lite på takräckerna som satt på också

/Jocce
2020 Model S Long Range, Pärlvit (Folierad), Vit interiör, FSD, 19" Silver Slipstream.
Mötte en snygg blåfolierad i Kista i morse 

2019 Model S ”Raven” Performance Ludicrous,
Jag såg några på lunchen idag... Tror det finns bättre bilder på gång, men inte för att det är en tävling men jag var först...Kilowatt skrev:Mötte en snygg blåfolierad i Kista i morse

Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR AWD Vit
- Mistafrizz
- Teslaägare

Model X 90d (uttagen december 2016) - allt utom det berömda draget.
2015 Nissan Leaf Tekna
2015 Nissan Leaf Tekna
- Oppfinnarn
- Teslaägare
En har ju parkerat åt fel håll .....Mistafrizz skrev:
#Oppfinnarn went Electric 2015-10-02.... Blå Model S 70D samt ytterligare en Modell S 75D inköpt 2018-09-28 ... och efter mer än 32000 mil med elbil, varför bara ha två Tesla Model S... när man kan ha tre, så det blev en Model S AWD 2023-12-22
....

Vissa är ju mer villiga att visa upp baken än andra...Oppfinnarn skrev:En har ju parkerat åt fel håll .....Mistafrizz skrev:
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR AWD Vit
banbrytande!Oppfinnarn skrev:En har ju parkerat åt fel håll .....Mistafrizz skrev:
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
- danni
- Teslaägare
- Kontakt:
Jag mötte en silvrig Tesla vid Heden i Göteborg ca 15.40, och FÖRAREN VINKADE INTE TILLBAKS
Är det något jag sagt?