Efter att ha sett massa bilder på den nya gråa kulören fick jag panik.
Hade valt den blåa men tycker den gråa va snyggare.
Så jag mailade Tesla igår och nu när jag loggade in på My Tesla så hade dom ändrat färgen
Snyggt, står högt upp på min lista också. Men... jag var i Täby och fick se en röd. Den är mycket, mycket snyggare än på bilderna. Trodde först det var specialfärgen som fanns på de tidiga bilarna. Jag ska bestämma färg först i maj 1015, så jag har lite tid att fundera ännu.
_________________________________________________________________ Leaf, 9000mil. Såld BMW 520d, 75%RME/25%HVO 23,000 mil Såld
Kia EV6+ AWD
Jag har grå kulör. Den växer varje dag tycker jag. Den går mellan solid nyans till metallic beroende på vädret. Var rejält orolig efter att ha sett lite färger "live" i Oslo......
Den här bilden tog jag när jag var i Falkenberg förra veckan. Vanligt mobilfoto, ingen redigering.
Såg den bruna idag på Tesla SC och inte min smak. Inte ful för det är ju ingen Tesla men inte en färg jag skulle välja. Om jag köpte igen är min ordning:
MC Red
Blå (tror jag innan jag sett den)
Nya gråa
Svart (hamnar längre ned pgr av helsike att hålla fin)
Pearl white
Grön, brun, vanliga vit hamnar på samma plats. Inte fula men inte mina första val.
Den röda som går åt lila hållet gillar jag inte. Den fick bara de som köpte den överprisade specialmodellen...
Totally Ludicrous Tesla! P85DL, all utrustning, folierad blåmetallic.
Bra val tycker jag. Hade varit mitt första val om den funnits tidigare.
Håller med Ghia om att den f.d grå kan skifta mycket beroende på väder och ljus.
Här är vår (gammel)grå, också tagen i Falkenberg. Mobilfoto, ingen redigering.