Wall connector svart elon musk signature
Moderator: Redaktion
Wall connector svart elon musk signature
Wall connector svart med Elon musks signature på säljes.
Oanvänd i kartong.
SÅLD
Oanvänd i kartong.
SÅLD
Senast redigerad av Mansa79, redigerad totalt 1 gånger.
- MartinEmil
- Teslaägare
Re: Wall connector svart elon musk signature
Vart på kartongen ser jag längden på sladden? Har försökt hitta det utan resultat.
Jag skulle killgissa på korta versionen.MartinEmil skrev:Hur lång är sladden?
Sladden ser ut att ligga 4 varv runt laddaren i kartongen och det vore orimligt att ett varv skulle kunna vara närmare 2 meter, vilket skulle krävas om det vore 7.5meters kabeln. Eller?
edit: enligt manualen är boxen 38cm hög, alltså borde lådan vara ca 60cm. Nu känns det som den blir för lång för att bara vara 2.6 meter...
Jag ger upp att försöka räkna utifrån bilden.Mansa79 skrev:Vart på kartongen ser jag längden på sladden? Har försökt hitta det utan resultat.

Klipp upp kabeln och dra ut den. Är den lite längre än dig själv eller lite längre än bilen?

Signature finns väl bara i versionen med lång sladd?
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
- Gustafsson
- Teslaägare
Det är troligen den långa sladden. Har bägge typerna och den korta räcker bara ett par varv runt. Lådan är stor.
Svart 2012 Roadster 2,5.| Model S100D midnight silver. MS LR beställd 2020-10-16, levererad 2023-05-16
Vad vill du ha för den? Och kan du tänka dig att skicka? Är dock bara intresserad om det är den längre sladden!
/Carl-Fredric
/Carl-Fredric
Menar du att det finns två typer av signature, eller menar du att du har en icke-signature med korta kabeln?Gustafsson skrev:Det är troligen den långa sladden. Har bägge typerna och den korta räcker bara ett par varv runt. Lådan är stor.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
-
- Kontakt:
Alla signature har 7.2 meters sladd...
(står på etiketten)
(står på etiketten)
Model 3, röd/vit SR+ med drag och aerofälgar, beställde 12/4, leverans 20/9 2019. Körde i två år Nissan Leaf Tekna 30 kWh 2017.