tror ikke att det blir något av det ......
besvikelsen är total......
I USA kom de första 7.0-pusharna strax efter midnatt på lanseringsdagen.
Europasläppet blir nog när det är kontorstid i Kalifornien, typ i morgon eftermiddag.
hmm, spænnande. Då har ju helt klart de mærkliga lagliga problemen blivit løsta iaf. Men ser man på USA, så verkar det som det fortfarande ær många som inte fått 7.0. Vet inte varfør, men såg nån statistik och det var fortfarande många som inte hade fått. Hoppas inte det blir samma førdrøjning mellan olika bilar hær.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Iom att nu "snart" ska koden ut inte bara till Europa utan hela världen enligt Elon så tycker jag iaf att det verkar ha varit amerikanska myndigheter som behövde ge godkännande för export av mjukvaran - inte europeiska och asiatiska myndigheter som skulle godkänna autopiloten.
Nu är det väl ändå på gång!! Till och med hemsidan är ju ändrad! Autopilot är det som beskrivs. Hoppas någon kan konfirmera snart att v7 finns i Sverige!
crap att jag har skittelefon (klubban, oxå kænd som Lollipop) och måste springa ner til parkeringen før att kolla om min bil har fått uppdateringen hela tiden, blir så trøtt...
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Min bil står utan täckning hela dagarna i garaget på jobbet
Min gör detsamma hela kvällarna och nätterna, så ännu längre tid! Och inte har jag wifi någonstans heller (vilket enligt uppgift ska snabba på uppdateringar). Så jag lär inte få något på flera veckor
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Jag har den också i garage inne i stan hela dygnet, när jag inte kör. Aldrig WiFi. Därför vill jag gärna höra att någon fått v7 innan jag kör ut och parkerar på gatan...