Äntligen! Men hur gör man....

Här diskuterar vi om Tesla Model 3

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Rubiks
Teslaägare
Kontakt:

Re: Äntligen! Men hur gör man....

Inlägg av Rubiks »

pejvic skrev:
Jag brukar ha mina hemnycklar i bilen om den är med. För killar är ju allttsånthär svårare då man inte har någon väska. Var förvarar ni plånböckerna då ni som har sådana?
Hemnyckel i bilen, bilkortet tillsammans med körkort och betalkort med några sedlar vikta runt rakt ner i byxfickan, "à la american". Även kallat turistknepet då det är svårare för en ficktjuv att fiska upp sedlar och kort ur en framficka på jeansen än vad det är att norpa en "skoliosare" ur bakfickan.
Användarvisningsbild
Jerker
elbilist

Inlägg av Jerker »

Marsa skrev:
Jerker skrev:
Jag citerar mig själv från igår. Hur gör ni med era husnycklar? Har ni inte alltid dem med er?

(F.ö. har jag inte heller någonsin blivit av med ett bankkort)
Jerker skrev:
Jag har gjort så att jag har ett etui som är avskärmat och med nyckelring. Där har jag nyckelkort och husnycklar. Då har jag alltid det med mig.
BTW, inte en jättebra idé att lägga ut bilder på sina nycklar på nätet...
Hehe... precis, och det är också därför jag inte gjort det. ;)
Användarvisningsbild
M3apan
Teslaägare

Inlägg av M3apan »

pejvic skrev:
Allt var bättre förr.
förr kunde man inte köra tesla, så nä!
Användarvisningsbild
Jerker
elbilist

Inlägg av Jerker »

M3apan skrev:
pejvic skrev:
Allt var bättre förr.
förr kunde man inte köra tesla, så nä!
Allt var definitivt inte bättre förr. Tyvärr har ju förbättringar på en del områden gått parallellt med försämringar på andra, så det är inte så enkelt.
Användarvisningsbild
Bjelke
Teslaägare
Referralkod: ts.la/mikael1178

Inlägg av Bjelke »

Rubiks skrev:
pejvic skrev:
Jag brukar ha mina hemnycklar i bilen om den är med. För killar är ju allttsånthär svårare då man inte har någon väska. Var förvarar ni plånböckerna då ni som har sådana?
Hemnyckel i bilen, bilkortet tillsammans med körkort och betalkort med några sedlar vikta runt rakt ner i byxfickan, "à la american". Även kallat turistknepet då det är svårare för en ficktjuv att fiska upp sedlar och kort ur en framficka på jeansen än vad det är att norpa en "skoliosare" ur bakfickan.
Precis så jag gör också (sommartid iaf) :)
Bakfickorna ska alltid vara tomma iaf. Detsamma gäller sidofickorna på jackan, där kan man ha Lypsyl och liknande...
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
Skriv svar