http://www.teslamotors.com/sv_SE/modelx
Moderator: Redaktion
Det går inte att nyteckna sig för signatureLargu75 skrev:Hej, vart hittar man reservation för "signature"? Jag får bara fram den vanliga 33.000kr reserveringen.
Är det någon som vet om Tesla erbjuder finansiering?
Tack!
/Largu
Dom kommer garanterat ha samma finansiering som för Model S.Largu75 skrev:Hej, vart hittar man reservation för "signature"? Jag får bara fram den vanliga 33.000kr reserveringen.
Är det någon som vet om Tesla erbjuder finansiering?
Tack!
/Largu
Vad är skillnaden mellan signature och vanlig version? Jag har en reservation på en X icke- sig sen i slutet okt 2014Herr X skrev:Jag har en tidig reservation av Model X production - hade tänkt köpa en Model X först (det är därför jag heter Herr X). Men så kom ju biljäveln aldrig och det blev en Model S istället. Osäker på vad jag ska göra nu.. Sälja min P85D och köpa en X, eller låta någon annan få en tidig X på min reservation...
Signature tillverkas före de övriga, så man är först i kön. Model S hade vissa attribut som bara fanns på signature, inklusive färgen Signature Red.mjwahl skrev:Vad är skillnaden mellan signature och vanlig version? Jag har en reservation på en X icke- sig sen i slutet okt 2014
Finns väl bara en given lösning?Herr X skrev:Jag har en tidig reservation av Model X production - hade tänkt köpa en Model X först (det är därför jag heter Herr X). Men så kom ju biljäveln aldrig och det blev en Model S istället. Osäker på vad jag ska göra nu.. Sälja min P85D och köpa en X, eller låta någon annan få en tidig X på min reservation...