Hmmm... inte riktigt så enkelt som jag föreställde mig.
När fick du din bil? Det finns ingen sån låda i min SR+. Om de första levererade bara var nedgraderade premium så ändrade de på det senare. Därför finns kanske inte värmeslingor i mitt baksäte heller.
I september så tillverkade i juli någon gång, det var då jag fick VIN.
Jag får göra en liten koll på vad jag har i bilen egentligen. Värmeslingor vet jag att jag har. Jag misstänker att bilen är lite mentalt handikappad då den förmodligen bara har 2.5 hårdvara eftersom den inte ser koner.
Min är tillverkad i slutet av augusti. Har också HW 2.5.
Min är tillverkad i slutet av augusti. Har också HW 2.5.
Hur kan man se vilken hw man har?
Det enda sätt jag känner till är passera ett vägarbete där de har såna där gul- och rödrandiga breda stolpskyltar. Om man har HW 3 kommer de att synas på skärmen som koner. Annars har man 2.5 och lägre.
Hämtade bilen idag, ingen prem connectivity. Ringde supporten och de tog regnr och sa att det kommer aktiveras så fort amerikanarna kommer in på kontoret.
Hämtade bilen idag, ingen prem connectivity. Ringde supporten och de tog regnr och sa att det kommer aktiveras så fort amerikanarna kommer in på kontoret.
Now, we wait..
Hoppas dom inte menade det bokstavligen, att ”komma in på kontoret” alltså, dom jobbar väl
(i bästa fall) hemifrån nu antar jag...
Är det nåt knas med PC nu? Jag hämtade 10 mars och när jag insåg att jag inte hade PC vid leverans så kontaktade jag delivery som sa att de haft problem med att få ut PC till alla. Nu funkar Spotify men inte theater och inte heller webbläsaren. Fler som haft samma problem eller som vet nåt?