Hur coola som helst - men, frågan är om det var värt den besvärliga utvecklingen? Och hur kommer det att funka i praktiken med i- och urlastning i regn och rusk? Mycket snö på taket?
Model 3 LR/DM, mars 2019, röd, 19”, svart premiuminteriör, AP.
Hur coola som helst - men, frågan är om det var värt den besvärliga utvecklingen? Och hur kommer det att funka i praktiken med i- och urlastning i regn och rusk? Mycket snö på taket?
Jag tror att det är ordentligt testat. Tror att det är smart att komma med något helt nytt som väcker enorm uppmärksamhet och verkligen sätter Tesla på kartan.
Av det jag sett hittills så ger de inget. Om de är så långsamma som de verkar på filmerna jag sett så är det inget som lockar mig. Jag skulle föredragit vanliga dörrar eller skjutdörrar. Då skulle de också kunna lasta på taket, inget jag gör ändå... men många vill det.
Detta kommer att göra bilen mer känd. När folk öppnar dörrarna på pakeringar runt om i världen kommer folk som inte känner till bilen att ta reda på vad det är för något, så marknadsföringsmässigt är det nog bra, men hur praktiskt det är återstår nog att se.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
För mig som har två barn i 6-8 års åldern så tycker jag det är perfekt. Behöver inte hoppa ut före barnen och se till att de inte öppnar dörrarna i bilarna bredvid. Skulle visserligen få samma fördel med skjutdörrar men skjutdörrar på Model X , nja. Håller med om marknadsfördelarna med dem, det är bra att den sticker ut på den fronten, nyskapande funktionsmässigt men lite återhållsamt designmässigt.
Tesla Model 3 LR AWD, blå med vit inredning.
Zoe 22 kWh som andrabil - såld
Cybertruck AWD beställd
Model Y LR AWD beställd
Detta kommer att göra bilen mer känd. När folk öppnar dörrarna på pakeringar runt om i världen kommer folk som inte känner till bilen att ta reda på vad det är för något, så marknadsföringsmässigt är det nog bra, men hur praktiskt det är återstår nog att se.
+1 Men jag tror att den är helt rätt för sin målgrupp.
Jag som är småbarnsförälder gillar dem. Frågan är om de är värda besväret och komolexiteten, men jag förstår vad Tesla satsar på - de vill skapa en wow-faktor och något folk snackar om.
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Jag som är småbarnsförälder gillar dem. Frågan är om de är värda besväret och komolexiteten, men jag förstår vad Tesla satsar på - de vill skapa en wow-faktor och något folk snackar om.
Komolexiteten var det ja
Chefsarkitekt på Hälsa Hemma
Model S 75D -17 Renault Zoe 22kWh -16 Model S LR -19
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
men jag förstår vad Tesla satsar på - de vill skapa en wow-faktor och något folk snackar om.
Precis. Samma med prestandan, knappast ett måste, nästan vansinne på den här typen av bil. Men det skapar uppmärksamhet, det är det man ser i tidningarna. Och vill man att alla ska köpa elbilar så är det precis rätt medicin.
Tesla Model 3 LR AWD, blå med vit inredning.
Zoe 22 kWh som andrabil - såld
Cybertruck AWD beställd
Model Y LR AWD beställd