Kan bara hålla med Jojo, det är en ren och skär katastrof numera, jag trodde att dom hade lärt sig någonting på dom 4 år jag haft Tesla, men nej.
Bilen som jag hämtade ut i Juni hade vatten i en blinkerskamera och gav såklart felmeddelande nästan direkt, men den kunde inte bytas förrns över två månader
senare och då var även kontakterna inuti rostiga/ärgade (enligt teknikerns rapport) men dom byttes inte (inkl kablage antar jag) så efter mindre än en vecka så la
samma kamera naturligtvis av igen

så ytterligare nästan 3 månader med ett konstant felmeddelande (och begränsad funktion såklart men enbart marginell tror jag) och såklart
ledigt en dag ofrivilligt ledigt till plus 54 mil onödig resa... Den här köptes privat så det kommer att leda till reklamation osv.
Den andra bilen som jag hämtade i September i fjol byttes båda lyktorna i fram (LED_listerna upptill som gav upp ="klassiker" numera) men montaget gick helt fel så sitter
den ena framskärmen helt fel och damasken som skyddar kablaget/kontakterna till Ultraljudssensorn närmast delvis utanför skärmkanten!
Men inte nog med det, även ett handtag som hade gett upp totalt byttes också och föga förvånande så pajade även detta igår kväll! Jag misstänker helt felmonterat eller tom ett gammalt renoverat
som dom smackade dit och hoppades att skiten skulle funka ett tag åtminstone, men näe det funkade inte alls.......... Detta alltså typ en vecka efter "reparation".
På den bilen skulle det även ha fixats den "gula" (numera bruna) randen på skärmen vilket var med vid den allra första bokningen men det blev inte heller gjort eftersom verktyget hade skickats vidare
till någon annan verkstad, jag har ju bara 27mil dit så varför bry sig liksom, det är väl skit samma för dom antar jag om jag måste ta ledigt ytterligare en dag och åka 54 mil till?
Även ett baklyse som pajat byttes då men det har inte lagt av........än....
Jo förresten, på den första bilen (den privata alltså) så hade dom även "glömt" några saker som skulle ha fixats, bla att insidan på ena dörren hängde halvt löst och dinglade varje gång man öppnade/stängde den,
men även ett par andra saker, men som sagt dom skiter i oss ägare fullständigt, dom nämnde inte ens att dom inte gjort dessa punkter klara utan det fick jag märka själv när jag skulle åka hemåt.