Efter ca 150 mil med Hakka 9 är de märkbart tystare, nu riktigt drägliga trots att det ännu råder asfaltsunderlag.
En del av den negativa ljudupplevelsen många upplever kan nog vara helt nya däck i kontrast med de sommardäck som satt på 30 min innan...
Skickat från min iPad med Tapatalk Pro
Val av vinterdäck?
Moderator: Redaktion
Re: Val av vinterdäck?
Jag kör nu Nereus piggfritt. STOR skillnad på komforten mot original sommar. Mycket tystare. Bra grepp på våta kalla vägbanor, och enligt rapport norrifrån på fb så är greppet bra även på snö och is.
eGolf (såld)
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR -22 (såld)
Model Y LR -24
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR -22 (såld)
Model Y LR -24
Beställt från Norge eller finns de att tillgå i Sverige också?Walker skrev:Jag kör nu Nereus piggfritt. STOR skillnad på komforten mot original sommar. Mycket tystare. Bra grepp på våta kalla vägbanor, och enligt rapport norrifrån på fb så är greppet bra även på snö och is.
Hämtat i Norge på megahjulTeslaM3 skrev:Beställt från Norge eller finns de att tillgå i Sverige också?Walker skrev:Jag kör nu Nereus piggfritt. STOR skillnad på komforten mot original sommar. Mycket tystare. Bra grepp på våta kalla vägbanor, och enligt rapport norrifrån på fb så är greppet bra även på snö och is.
Finns inte i Sverige. Den här marknaden är hårt inmutat av de stora drakarna.
eGolf (såld)
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR -22 (såld)
Model Y LR -24
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR -22 (såld)
Model Y LR -24