Haha, häftigt! Grattis! Min snart 5:e är ju inte ens halvvägs.
Senast redigerad av SR-71-BlackBird, redigerad totalt 1 gånger.
Beställd 15/5-19, Tesla Model S Ludicrous, blå med svart inredning.
Beställd 28/9-19, Tesla Model 3 SR+ RWD, vit med svart inredning.
Beställd 22/11-19, Tesla Cybertruck Dual Motor AWD
Grattis! Var det så att du tillslut fick din bil innan mig trotts allt? Skulle hämtat min X idag, men de hade inga plåtar till bilen så att det fick bli om en vecka istället. Lämnar dom bara ut bilar på måndagar eller?? Verkar skitskumt? Grattis i alla fall.
Grattis! Var det så att du tillslut fick din bil innan mig trotts allt? Skulle hämtat min X idag, men de hade inga plåtar till bilen så att det fick bli om en vecka istället. Lämnar dom bara ut bilar på måndagar eller?? Verkar skitskumt? Grattis i alla fall.
Tack!
I mitt fall så ändrade jag vad jag skulle kunna ta emot och då ringde de idag och frågade ifall jag ville ha denna spec.
Så inom 3 timmar hade jag den. Yeay!
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning
Jag är ett steg före Tars då jag beställer bilar och ångrar mig redan innan leverans. Ett otroligt smidigt och prisvärt alternativ där man ändå får klicka på beställ-knappen och uppleva det ruset.
Jag är ett steg före Tars då jag beställer bilar och ångrar mig redan innan leverans. Ett otroligt smidigt och prisvärt alternativ där man ändå får klicka på beställ-knappen och uppleva det ruset.
Jag kör din taktik men mer negativ, jag brottas med beslutet i några dagar och får ångest över hur jag skall göra (och kollar upp allt som behövs) bara för att när jag nästan bestämt mig för att trycka beställ skita i allt och låta det vara. Extremt prisvärt, man får ångest och stress helt gratis!
Jag kör din taktik men mer negativ, jag brottas med beslutet i några dagar och får ångest över hur jag skall göra (och kollar upp allt som behövs) bara för att när jag nästan bestämt mig för att trycka beställ skita i allt och låta det vara. Extremt prisvärt, man får ångest och stress helt gratis!
Det där är typ min vardag. Vill man åt den där riktiga ångesten så får jag ändå rekommendera att även sätta ut existerande bil på blocket och komma överens med en köpare och sen när allt är klart komma krypande med "du, det blir inget. Jag har ångrat mig.". Har gjort det två ggr nu efter semestern.
Tillfredställande helt enkelt.
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning
Någon sa en gång att det inte är dina styrkor som definierar dig.
Det är vilka smärtor du står ut med.
MY P 2023 Vit/Svart beställd 18 maj 23
MY LR 2021 Svart/Svart M3 P 2021 Svart/Svart
M3 LR 2019 Vit/Svart
M3 SR+ 2019 Röd/Vit
X60D 2018 Grå/Creme
S90D 2016 Svart/Svart