Då checkar jag också ut ur väntrummet - Beställde Blå/svart LR AWD 16 Aug, hämtade 27 Sep.
Jag tog också emot min bil utomhus i regnet i GBG i fredags. Jag hade inga anmärkningar (är dock inte så petig) men har heller inte märkt något nu under helgen när jag har kört den.
Lite om upplevelsen:
Jag fick sitta i väntrummet i c:a 30 min innan det var min tur, sen skyndade de på mig att skriva på alla avtal (företagsleasing med DnB) utan att jag hade någon som helst chans att läsa igenom men får lita på dem helt enkelt. Kan tycka att de hade kunnat skicka ut allt detta i förväg. Sedan var det en helt ny kille som visade mig bilen, han verkade inte veta så mycket, t.ex. hade han ingen aning om hur man satte dit dragkroken och hänvisade till att man kan söka på youtube. Genomgången tog c:a 5 min i regnet sedan lämnade han mig 10 min med bilen själv, därefter gick vi in och skrev på de sista pappren. Så det hela tog drygt 15 min efter att det var min tur.
En liten "kul" anekdot, i väntrummet satt jag och snackade lite med en herre som skulle hämta ut sin X. Min bil dök upp i appen när vi satt i väntrummet, så han kollade sin app men det var ingen bil där. Jag stötte på mannen igen efter jag hade tagit emot min leverans och frågade honom hur det hade gått. Då sa han att de inte kunde hitta hans bil

rena Roy och Roger...