Hejsan!
Jag undrar vilken laddapp som är den bästa?
Getcharge verkar väldigt bra finns det någon bättre, så tar jag gärna emot tips.
Dock talar den inte om laddaren är upptagen eller trasig som tex Fortum Charge&Drive.
Egentligen så kommer jag mest ladda hemma. Några gånnger kommer man säkert att behöva ladda efter vägen när man tar sig en längre tur.
Bästa laddappen
Moderator: Redaktion
Re: Bästa laddappen
Jag har resonerat så att man behöver fler taggar en en, däremot kommer jag att förlita mig på Supercharger mestadels.
Fortum, EON, Bee, Plugsurfing och Greencharge har jag valt att skaffa taggar hos. Ionity kan du ju köra med deras app.
Fortum, EON, Bee, Plugsurfing och Greencharge har jag valt att skaffa taggar hos. Ionity kan du ju köra med deras app.
-
Hej hej,
Jag hittade denna appen och appföretaget https://www.chargepanel.com/enterprise-white-label/ och undrar om någon här använt deras app och vet om den är bra?
Tacksam för alla svar
/Stillfun
Jag hittade denna appen och appföretaget https://www.chargepanel.com/enterprise-white-label/ och undrar om någon här använt deras app och vet om den är bra?
Tacksam för alla svar

/Stillfun
Det är ju ingen laddapp i den meningen att du kan aktivera laddare från den men tycker chargefinder är överlägsen när det kommer till att hitta laddpunkter och ge status på dessa.
Som sagt, för att hitta laddare är ChargeFinder överlägsen.orroz4 skrev:Hejsan!
Jag undrar vilken laddapp som är den bästa?
Getcharge verkar väldigt bra finns det någon bättre, så tar jag gärna emot tips.
Dock talar den inte om laddaren är upptagen eller trasig som tex Fortum Charge&Drive.
Egentligen så kommer jag mest ladda hemma. Några gånnger kommer man säkert att behöva ladda efter vägen när man tar sig en längre tur.
Men för att betala- så beror det på var man kör.
Samt ens bilmärke: VW, AUDI, Kia etc erbjuder laddappar med roamingavtal till flera nätverk.
Om man kör i Norrland så är eviny och teslas app att rekommendera. Själv kör jag ofta Stockholm-gbg-malmö.
Jag gillar okq8 som har roamingavtal med e.on och virta. Och där man slipper betala till en förbetalningspott.
Fortum och Mer är också bra för snabbladdning.
Med dessa har man ganska bra täckning i Sverige, Norge och Finland.
Nissan Leaf 40kWh 2018
Tesla Model 3 LR AWD 2020
Tesla Model 3 LR AWD 2023
Wokeswagen ID.5 GTX 2023