känns inte som det mest naturliga stället att lirka in en buss på just på den platsen.R2D2 skrev:Fanns lediga platser under hela tiden vi var där och bussen drog samtidigt som oss. Blev mest förvånad när vi kom ditHelectriC skrev:men blev du bussad?
Jag har blivit icead!
Moderator: Redaktion
Re: Jag har blivit icead!
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Nova Lund. Två Tesla-platser. Jag fick den andra. 1 timme senare när jag är klar står den fortfarande där. Utan laddning. På midsommar, massor av lediga parkeringsplatser.
// Mikael
Lycksele igår.
Titanium S75D, svarta NG, svart alcantara, autopilot 2.0, air suspension
Finns det Typ2-skarvsladdar? Skulle sitta fint att dra en sådan mellan ICE-arna där. (Antar att det är den kontakten på Vattenfall? Blir att stå länge i så fall ...Zalman3 skrev:Lycksele igår.

Don’t mention the war...R2D2 skrev:Falkenberg just nu. 60 st tyska pensionärer på korvlunch

Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Fanns gott om vanliga platser, det är inte ens nära ingången... Tur sladden är lång.
Skickat från min ONEPLUS A6013 via Tapatalk

- Saab99turbo
- Teslaägare
Den där iceningen såg extra svinig ut.bobo skrev:Fanns gott om vanliga platser, det är inte ens nära ingången... Tur sladden är lång.
Vit sjusitsig Model S Long range 2019 I Jämtland, med Packline fx-suv takbox och som körs ca 5000 mil per år.
Får man inte göra hur som helst om man har en sån bil då? Det trodde jag 

Model 3-24/Polestar 3-24
Lite märkligt, hittar inte ägaren till den regskylten i bilregistret. Någon annan som testat? Alltid intressant och veta vem som äger en sådan bil men som samtidigt har attitydsproblem..HelectriC skrev:Får man inte göra hur som helst om man har en sån bil då? Det trodde jag
.
Kan vara så att personen försöker ställa sig så långt från allt hen kan för att slippa dörr islag och sånt. Jag tycker det ser ut lite som om bilen är placerad så att ingen ska behöva komma nära den. Synd att en elbilist var tvungen att tränga sig in emellan bara 

Tänker att med en sådan parkering är hen nästan värd ett ordentligt dörr islag...LarsL skrev:Kan vara så att personen försöker ställa sig så långt från allt hen kan för att slippa dörr islag och sånt. Jag tycker det ser ut lite som om bilen är placerad så att ingen ska behöva komma nära den. Synd att en elbilist var tvungen att tränga sig in emellan bara
SNOOBY finns inte som personlig skylt.
Inte heller SN00BY, SNO0BY eller SN0OBY....
Inte heller SN00BY, SNO0BY eller SN0OBY....

Model 3, röd/vit SR+ med drag och aerofälgar, beställde 12/4, leverans 20/9 2019. Körde i två år Nissan Leaf Tekna 30 kWh 2017.
Så personen i fråga kör alltså runt med falsk skylt, hmm intressant. Men då kan man ju iaf parkera överallt och på alla platser eftersom p-böterna aldrig kommer fram 

Model 3-24/Polestar 3-24
Hur funkar det när tiden man har betalat för personlig skylt går ut?
Skylten kanske bara é "gammal"...
Skylten kanske bara é "gammal"...
Model 3, röd/vit SR+ med drag och aerofälgar, beställde 12/4, leverans 20/9 2019. Körde i två år Nissan Leaf Tekna 30 kWh 2017.
Resten av bilderna på kontot är också taget från området iaf, så känns troligt.Klintan skrev:Är det denna?
Edit: läste bildtexten också. Verkar inte vara hans bil dock.
Luktar målvakt tycker jag.bobo skrev:Resten av bilderna på kontot är också taget från området iaf, så känns troligt.Klintan skrev:Är det denna?
Model 3 LR AWD -19 HW3 dragkrok
Vissa borde veta bättre än andra

Model 3 - LR - AWD - FSD - Midnight Silver
Man blir så trött...frippan skrev:Vissa borde veta bättre än andra
Hoppas du ringde p-bolaget.
Glad för att jag sålt min Tesla
Måste man betala p avgift plus kwh avgift där?
Skickat från min SM-N960F via Tapatalk
Är gratis laddning, du betalar bara parkeringsavgift.PhR34k skrev:Måste man betala p avgift plus kwh avgift där?
Drog iväg ett mail. Nu har det varit helg så jag har inte förväntat mig något svar. Får se imorgon måndag.Hertsh skrev:Man blir så trött...frippan skrev:Vissa borde veta bättre än andra
Hoppas du ringde p-bolaget.
Så gött det hade varit om dom bara kom och beslagtog bilen för att den inte är registrerad och sen får dom betala alla böter, tullavgifter mm med ränta för att få ut den eller så säljs den på auktion. Drömma kan man ju.flows_swe skrev:Luktar målvakt tycker jag.bobo skrev:Resten av bilderna på kontot är också taget från området iaf, så känns troligt.Klintan skrev:Är det denna?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Ser vi den bilen igen parkerad vid laddstation så ska vi alltså ringa polisen och inte P-bolaget. Polisen lär garanterat vara intresserad av någon som kör med urkundsförfalskning.