Var såklart spänd av förväntan när bilen skulle komma etc i Jan/Feb och gick in och F5ade sönder mitt Tesla-konto.
Upptäckte sedan fakturan där, och hade läst här på forumet om ”samtal”, ”vinterdäck” osv. Ringde ett samtal till Tesla, väntade i 20 min, pratade med en trevlig kille där vi redde ut allt med vinterdäck och om jag ville ha leverans osv. Detta var någon gång i början på februari vill jag minnas. Bestämde mig för att betala fakturan trots att jag inte fått något leveransdatum.
Var på affärsresa utomlands när de SMS:ade att de ville leverera på lördag 9/3. Ringde upp, väntade en stund i kö, fick kontakt med ytterligare en trevlig kille som enkelt hjälpte mig att boka om till torsdag 13/3 då jag skulle vara hemma.
Åkte dit, han inte dricka upp kaffet innan min Delivery Specialist kom och hämtade mig. Jag kryssade i något på mitt Tesla-konto via mobilen, gick ner till bilen. Hon visade mig hur man laddar, kopplade mobilen, och såg till att säten, ratt och speglar var korrekt inställda. Det tog ca 20 min.
Sedan var jag påväg därifrån med ett stort leende på läpparna. Som knappt bleknat än.
Jag är supernöjd med pre-sales, leverans och produkten.
Skickat från min iPhone med Tapatalk