Kan man räkna det som spotting ens när man fuskar och kollar vid en supercharger? Kul att kunna spana in en i solljus, den gråa färgen kändes riktigt snygg när solen låg på.
Kom folk och glodde på bilen lite till och från bara under de minutrar jag tittade, verkar väcka stort intresse!
Model Y Performance, pearl white/svart interiör Model 3 LR AWD 18" Aero i midnight grey med svart interiör inkl. EAP + FSD.
Kan man räkna det som spotting ens när man fuskar och kollar vid en supercharger? Kul att kunna spana in en i solljus, den gråa färgen kändes riktigt snygg när solen låg på.
Kom folk och glodde på bilen lite till och från bara under de minutrar jag tittade, verkar väcka stort intresse!
Det räknades inte på tiden när S var ny här i Sverige i varje fall. Sen kan det ju vara kul att se dom ändå.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Nu har jag äntligen lyckats plåta en Model 3 ute i trafik.
2019-03-24 14.28.35e.jpg
Det ut som du legat på ett spaningspass?
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Haha, nä då. Jag var ute på promenad och korsade Enköpingsvägen på en bro. Eftersom jag trimmat in ögonen för att spana efter Model 3 i några veckor nu så fick jag syn på denna på några hundra meters håll så jag hann fiska upp mobilen.
Man borde göra en model 3 bingo. när man har sett de 5 färgerna har man bingo. (med bildbevis) Gäller givetvis bara i det vilda...
Får jag vara med
Man borde göra en model 3 bingo. när man har sett de 5 färgerna har man bingo. (med bildbevis) Gäller givetvis bara i det vilda...
Får jag vara med
Det får du, men det är bara svenskreggade Model 3 som räknas.
Då kan man säga att min fördel vändes till nackdel
Dök upp ett syskon och laddade bredvid på SuC i Ulricehamn.
06BE6651-EC07-4610-9D52-C30D7751B7A3.jpeg
Det var jag & grabben!
Leeloo | Model S Plaid Juni 2023 | Ultra red | Krämvit interiör | FSD | 21" Pearl | Model 3 SR+ 2019 Prince | Model 3 Performance Mars 2019 Dementor | Model S 90D 2017 Kalle | Model S 85D 2016
Dök upp ett syskon och laddade bredvid på SuC i Ulricehamn.
06BE6651-EC07-4610-9D52-C30D7751B7A3.jpeg
Det var jag & grabben!
Vad kul att det råkade vara en kändis från forumet! Trevligt att det börjar dyka upp fler och fler Model 3 på vägarna.
När man fått uppleva den här bilen ett par veckor vill man ju unna nöjet till så många som möjligt. Det är verkligen en fantastisk bil.
Såg en Model 3 AWD i Irsta Västerås idag!?? Parkerad vid Statoilmacken i samma samhälle - förort till Västerås.
Någon på Forumet
Om bara leveranserna kunde fungera smärtfritt??
Väntar in min Model 3 Performance med allt större spänning. En blir som förbytt, men det har jag varit ända sedan Elon släppte Model 3!
Hur skall det sluta? - Ja jag är fortfarande lugn och hämtar ut v 14. Känns bra att jag väntade.
Haha, nä då. Jag var ute på promenad och korsade Enköpingsvägen på en bro. Eftersom jag trimmat in ögonen för att spana efter Model 3 i några veckor nu så fick jag syn på denna på några hundra meters håll så jag hann fiska upp mobilen.
Det är rätt kul det där. Jag kan se en Model S i ögonvrån en bråkdel av en sekund och bli medveten att det är en Tesla, trots att jag inte letar. Det måste vara ”hörru, det är ett lejon där” sinnet som blivit upptränat.
Röd Model 3 AWD LR. TSLA investerare. Egen vindkraft via Solivind El Ekonomiska Förening & solpaneler. Tidigare en S75D. Bygger framtidens matproduktion hos Johannas.
Det är rätt kul det där. Jag kan se en Model S i ögonvrån en bråkdel av en sekund och bli medveten att det är en Tesla, trots att jag inte letar. Det måste vara ”hörru, det är ett lejon där” sinnet som blivit upptränat.
Kom hem till Uppsala idag från en Roadtrip i helgen ner till Karlskrona.. Såg två stycken på hela resan.. Hemma på fullerö Suc, stod fyra andra M3 or och laddade när jag gled in