(LiTH forever!

Moderator: Redaktion
Fast med Tesla blir det väl AP Filbyter?TiborBlomhall skrev:Vi har läst och läst om Model 3 I Linköping nu - men var är bilderna? Framför Folke Filbyter!
(LiTH forever!)
Jag... För jag bor därkofoten skrev:AiO skrev:Den smutsigaste blå du kan hitta är min!Lindstromer skrev:Tror inte jag sett en enda i Norrköping ännu, blir en sväng till Linköping ikväll så har jag tur kanske man skymtar en av era.![]()
Såg en blå stå pakerad med laddning igår i ”garnison” området
Pacman 87!!!TiborBlomhall skrev:
(LiTH forever!)
Stolplyckan!Kalle skrev:Ja har ochså ladat där, men min är svart
Bor i stolplyckan
Bokat tid där nästa vecka för lack och glasbehandling!nicklasandersson skrev:Jag har lackbehandlat min hos Wangbergs, mycket nöjd med resultatet. Har en model S.
Jag antar att det är dessa: http://wangbergsbilvard.se/priser.htmlLimmet skrev:Pris hos wangbergs? Hade tänkt bvs eller speedyglans annars...
väntar dock fortfarande på fakturan... beställde tidigt i feb.
Dekaltrim.nu hade jag kontakt med för genomskinlig film. De ligger vid ishallen/tekniska verken.Kevork skrev:Någon som har koll på firmor där man kan foliera bilen i Östergötland? Känner enbart till Platinum Cars...
Ja de har nog gått upp lite men gav runt 3500 för en lackförsegling på ny bil. Det blev väldigt braandersjo skrev:Jag antar att det är dessa: http://wangbergsbilvard.se/priser.htmlLimmet skrev:Pris hos wangbergs? Hade tänkt bvs eller speedyglans annars...
väntar dock fortfarande på fakturan... beställde tidigt i feb.
Jag lämnade in min S hos www.fordonsforadling.se och blev riktigt nöjd. Även lämnat in min tidigare bil där.ulfhe skrev:Är det någon som lackbehandlat och/eller folierat sin M3 i Linköping? Pris och erfarenheter?
Jag har en typ2 7meters du kan låna.tor skrev:Fick någon med typ-2 kabel till bilen och kan tänka sig att låna ut den?
Jag ska till fjällen över nästa helg och det vore skönt att ha med som backup. Det känns inget kul att köpa eftersom Tesla ska skicka hem en sådan till mig.
Har 2 st. Du kan låna en av mig. Bor i linköping.tor skrev:Fick någon med typ-2 kabel till bilen och kan tänka sig att låna ut den?
Jag ska till fjällen över nästa helg och det vore skönt att ha med som backup. Det känns inget kul att köpa eftersom Tesla ska skicka hem en sådan till mig.