Jag såg två Model S som laddade på parkeringen utanför Gekås, Ullared. En svensk och en norsk. Hoppas jag får äran att åka en Tesla snart...
Någon i Sörmland som vill erbjuda sig att ta en sväng?
Jag såg en väldigt snygg röd P85D på Rosenlundsgatan i Sthlm idag på förmiddagen. Någon som ser sig som skyldig?? Jag skulle vilja höra vilken färg du har på den? Är det den röda MultiCoat som erbjuds idag? Jag ska beställa i oktober och är sugen på den röda, men har inte sett den utomhus förut...
Hade en P85 bakom min P85D på färjan mellan rödby och putgarden.
Lite udda att vi hamnade på direkt bakom varandra.
Nu är vi i Amsterdam. Här ser man tesla hela tiden, så jag har tappat räkningen
Senast redigerad av Martinen, redigerad totalt 1 gånger.
En splitter ny 70D, Titanium, panotak, ljus inredning parkerad i Krokslätt Mölndal. Någon här?
Ultra Red Tesla S LR Beställd 2020-12-17 Levererad 2023-05-24
Midnight Silver Model Y Lev. 2021-08-27 Blå Hyundai Ioniq Lev. 2020-11-24 SÅLD Röd Tesla S100D Lev. 2018-08-07 SÅLD S85, Titanium Metallic, Panoramatak, 7-sits. Lev. 2015-07-29. SÅLD
Stötte på denna annorlunda Tesla, inklusive dess trevlige ägare, igår morse. Kul med färger som sticker ut! (Även den gröna Teslan framför var såklart fin )
Stötte på denna annorlunda Tesla, inklusive dess trevlige ägare, igår morse. Kul med färger som sticker ut! (Även den gröna Teslan framför var såklart fin )
Kul och vågat
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Såg en röd tesla köra genom Höllviken kring halv två
Jepp. Det var min den. Körd av min fru. Får knappt lägga vantarna på den.
Jag såg den igen när jag var ute och övningskörde och den svängde in på instickaren innan mig så vi är nog inte långt ifrån varandra nu när jag är hemma hos föräldrarna
Sett en mörkgrå Tesla i Västervik vid flera tillfällen, främst uppe vid Ica Maxi och vägen ner mot city. Nu senast idag vid Corner under lunchen. Vet dock ej om det är samma bil...
Har Västervik begåvats med en Teslaägare eller är det någon på besök?
Mötte en svart Model S på bron över järnvägen i Upplands Väsby för nån timme sen. Såg att du vinkade, men hann inte få upp handen innan du var borta.
Det var inte jag men jag bor i Upplands väsby och måste säga att jag blir väldigt förvånad om jag inte ser minst en annan Tesla varje dag. Riktig folkbil här omkring
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Jag var på SC samtidigt som forumets berömda mattblåa tidigare ikväll. Dock med familjen i bilen så jag kände inte att det var läge att gå ut och berömma den.