Köpte för många elbilar - 11 istf 2!
Moderator: Redaktion
Re: Köpte för många elbilar - 11 istf 2!
Hemtjänsten har köpt elbilar sedan 2010 någonting runt om i kommuner i Sverige. Kaos och misär har uteblivit! 

Estlands hemtjänst har kört Imiev i många år. Mig veterligen utan allvarligare incidenter.
http://www.eltis.org/discover/news/esto ... -estonia-0
Men visst var det skepsis där också i början.
http://www.eltis.org/discover/news/esto ... -estonia-0
Men visst var det skepsis där också i början.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Lite off topic... Men man har väl ökat det till att nu säga att alla bör se till att de klarar sig i sju dagar..?Mickep skrev:Varje hushåll är skyldig att se till att de klarar sig själv 2 dygn, för det är vad man räknar med.
Driving - Polestar 2, Dual motor LR
Driving - Polestar 2, Dual motor LR
fuuuuuuuuuuuuu då är jag körd.
Men vi får tacka våra vänner ryssarna som kommer ställa till det för oss.
Så länge skulle jag inte klara mig utan internet. tv. får börja swipa på barkbitar. fossilbilen skulle väl gå, men frågan är hur en elbil... nej just det, mobiltäckningen är nere också.joel80 skrev:Lite off topic... Men man har väl ökat det till att nu säga att alla bör se till att de klarar sig i sju dagar..?Mickep skrev:Varje hushåll är skyldig att se till att de klarar sig själv 2 dygn, för det är vad man räknar med.
Men vi får tacka våra vänner ryssarna som kommer ställa till det för oss.
Dock kan det bli fel. Då kan människors hälsa hamna i fara.LarsL skrev:Hemtjänsten har köpt elbilar sedan 2010 någonting runt om i kommuner i Sverige. Kaos och misär har uteblivit!
Bara för att inget hänt betyder det inte att inget kan hända.
Med ditt resonemang behövs ingen försäkring på villan för den har aldrig brunnit.
Det bästa är kanske att ha en mixad fordonspark.
Skickat från min LM-G710 via Tapatalk
- lator
- Teslaägare
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer. 

Klintan skrev:Kan inte ETC El ordna någon reservkraft åt dem i sin solkraftpark? Den ligger ju i Katrineholm. Om de har så många strömavbrott hela tiden...

MODEL Y, DM LR Midnight Silver, Induction 20"
MODEL ≡, DM LR Svart Aero FSD
Nissan Leaf -15
- Teslaspolen
- Teslaägare
Fast mes sitt resonemang kan man inte bygga hus utav trä utan allt måste vara betong. Annars brinner det ned vid första bästa tillfälle.Svampen skrev:Dock kan det bli fel. Då kan människors hälsa hamna i fara.LarsL skrev:Hemtjänsten har köpt elbilar sedan 2010 någonting runt om i kommuner i Sverige. Kaos och misär har uteblivit!
Bara för att inget hänt betyder det inte att inget kan hända.
Med ditt resonemang behövs ingen försäkring på villan för den har aldrig brunnit.
Det bästa är kanske att ha en mixad fordonspark.
Skickat från min LM-G710 via Tapatalk
Har tagit det oranga pillret https://www.youtube.com/channel/UC0intL ... G-xAvUEO-A