Mjukvaruppdateringar och fri SuC fortsätter som vanligt.Gretsch skrev:Spännande projekt du tar dig för Tars, Skulle själv vilja uppgradera min 85D till 100D men det får bli längre fram när du har berättat hur det gick för dig. Hur är det med mjukvaruuppdateringar , fri supercharging, påverkas det när man gör en uppgradering som du ska göra?
Pelarlyft (fixat) samt uppgradering till P100D
Moderator: Redaktion
- Tars
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/michael4548
Re: Pelarlyft (fixat) samt uppgradering till P100D
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning

- FruDrakbana
- Teslaägare
Så var i polen har du dina rötter? Mina finns i augostow...Tars skrev:Förutom det självklara.
Det kommer man se hela tiden då jag själv är Polack.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Fri SuC = http://---
Kör arvegods; Multivit ute o nattsvart inne, rejält plåttak, stålgung, gen2 säte, oblanka träimitationer, köra fort, själv o längre samt kalltsomfankit, extralampor inne o ute o en död ko som armstöd.
Kör arvegods; Multivit ute o nattsvart inne, rejält plåttak, stålgung, gen2 säte, oblanka träimitationer, köra fort, själv o längre samt kalltsomfankit, extralampor inne o ute o en död ko som armstöd.
Mina från en by 6mil utanför Krakow
Polestar 2 LRSM
3P vit/vit, ibland
3P vit/vit, ibland
Skulle vara intressant vad du får för bms max discharge och drive power max. Bild nedan är från P-motorn
Detta är från min S85D
Detta är från min S85D
- Tars
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/michael4548
Ska bli intressant.kontakten2 skrev:Skulle vara intressant vad du får för bms max discharge och drive power max. Bild nedan är från P-motorn
Detta är från min S85D
Kommer lägga upp den info jag får tillgänglig.
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.