Hehe... 4 barn, varav en i skuffen, så det gäller att få upp så mycket som möjligt på taket på väg till fjälls... tack och lov för bauta-frunken på S85 utan D.
Lade till det i Google Sheet. Med ditt forum namn och link till inlägget.
Röd Model 3 AWD LR. TSLA investerare. Egen vindkraft via Solivind El Ekonomiska Förening & solpaneler. Tidigare en S75D. Bygger framtidens matproduktion hos Johannas.
Man skulle kanske slå ihop alla ccsladdplatser och sedan jämföra med enbart suc. Så man ser om det är någon skillnad på 3 (som enbart har ccs) och s,x som har suc. Sedan får man dela med antalet bilar (orättvist nu det det finns kanske 1-2 model3). Ionity är ju ingen konkurrent utan komplement.
Känner bara till Karlstad som verkar få 4 CCS till att börja med.
Grums sa dom var åtgärdat innan Grums.
Det var grabbar, 1 montör och 1 data kille som uppdaterade stationen.
Klockan var 21.30 som dom jobbar inte 7-17.
Datakillen åkte Tesla MS.
Känner bara till Karlstad som verkar få 4 CCS till att börja med.
Grums sa dom var åtgärdat innan Grums.
Det var grabbar, 1 montör och 1 data kille som uppdaterade stationen.
Klockan var 21.30 som dom jobbar inte 7-17.
Datakillen åkte Tesla MS.
Topp, jag lade in båda med 4 CCS, datum 2019-01-24, och alias TCS/h37 i arket!
Det är ju bara att uppdatera senare om det visar sig vara fler/färre i Grums.
66 rapporterade SuC/CCS i Europa nu, det här är ju lite kul
/fth
X90D, 7-sits monopost, Titanium Metallic, AP1, alla options
Finns det någonstans man kan se CCS Superchargers över hela Europa? Det vore intressant utfall man skulle få för sig att köra sin nya 3a till, ja, vad vet jag, Cervinia till exempel.
Uppdatering: Hittade Google Sheets arket, verkar helt OK. Känner någon till om ABRP har på gång att lägga till ett alternativ för att planera CCS/SuC resor, så att den blir användbar med M3?
Senast redigerad av boreno, redigerad totalt 1 gånger.
Leeloo | Model S Plaid Juni 2023 | Ultra red | Krämvit interiör | FSD | 21" Pearl | Model 3 SR+ 2019 Prince | Model 3 Performance Mars 2019 Dementor | Model S 90D 2017 Kalle | Model S 85D 2016
Finns det någonstans man kan se CCS Superchargers över hela Europa? Det vore intressant utfall man skulle få för sig att köra sin nya 3a till, ja, vad vet jag, Cervinia till exempel.
I dokumentet finns en länk, lyckas dock inte öppna den nu via surfplattan av någon anledning.
Ja innan mars är slut så tror jag de finns CCS på alla SuC I Europa möjligen undantag för Storbritannien.
Då är det väl bara att hoppas att jag inte får bilen innan jag ska åka till Italien (i februari, så det är nog ingen risk ändå...)
Leeloo | Model S Plaid Juni 2023 | Ultra red | Krämvit interiör | FSD | 21" Pearl | Model 3 SR+ 2019 Prince | Model 3 Performance Mars 2019 Dementor | Model S 90D 2017 Kalle | Model S 85D 2016