Jag har två problem:
1: Ibland (kanske varannan morgon) får jag inga sökträffar alls när jag söker efter musik. I detta läge brukar det lösa sig om jag loggar ut från mitt egna spotify-konto och använder teslas inbyggda, alternativt loggar in på mitt egna om det redan var teslas som användes. Jag tror inte det beror på internetproblem, för Tune-in och navigation fungerar.
2: Det verkar som att när man klickar på en låt i träffresultatet efter sökning, så sätter Tesla igång "låtradio" baserat på låten man klickar på. Detta är oftast rätt nice, och ungefär vad man vill. Förutom, i vissa fall, då det verkar som att Spotify "låt-radio" bara i 90% av fallen faktiskt börjar med den låt man klickade på. Jag tror detta händer för obskyra låtar. Mina söner gillar en låt som heter "Pokemon Theme (Metal Version)". Klickar man på denna efter att ha sökt fram den i Teslan så startas "låtradio" baserat på den låten, men den "låtradion" börjar med en helt annan låt ("Eisbrecher - Sturmfahrt"). Kanske ingen kulturell jätteförlust

Nån som känner igen dessa problem?