Just nu finns det några Mini-SuC:ar här iaf

Det är framförallt den "vanliga" lilla till vänster i bilden, skicka PM vid intresse.
Dom större är såklart till salu också men priset blir ju lite högre då (den största tar två dygn att printa)
Moderator: Redaktion
Tror inte den lades upp som nedladdningsbar fil, men det var iaf Pontus som ritade upp den så han kan säkert skicka den.bjelkeman skrev:Kul! Har du en länk till Tesla-logga-pepparkaksformen?
Rent teoretiskt kan man baka andra kakor och använda formarna. Det är fel men det ska visst gå har jag läst på internet.Pontus skrev:Jag ska leta reda på pepparkaks formarna. Det är väl kanske bättre att ta Bjelkes fil på loggan om han har förbättrat den. Skickar dessa när jag hittat dom, troligtvis imorgon.
Jag kommer själv vara borta i december men det vore ju trevligt om någon provar bilformen innan det och har lust att dela med sig av lite pepperkaksbilar
En Model 3 i 1:1 skala?Bjelke skrev:Och nu snart ska jag ju provköra den nya megastora printern, gissa vad som blir första testet?![]()
![]()
![]()
Eller en SuC i skala 1:1 for wall connectorn?Jeppe_E skrev:En Model 3 i 1:1 skala?Bjelke skrev:Och nu snart ska jag ju provköra den nya megastora printern, gissa vad som blir första testet?![]()
![]()
![]()
Typ 60cm hög kan jag göra nu men inte fullskala (än)ellerstrom skrev:Eller en SuC i skala 1:1 for wall connectorn?Jeppe_E skrev:En Model 3 i 1:1 skala?Bjelke skrev:Och nu snart ska jag ju provköra den nya megastora printern, gissa vad som blir första testet?![]()
![]()
![]()
Jamen.. 3st blir ju 180 cmBjelke skrev:Typ 60cm hög kan jag göra nu men inte fullskala (än)ellerstrom skrev:Eller en SuC i skala 1:1 for wall connectorn?Jeppe_E skrev:En Model 3 i 1:1 skala?Bjelke skrev:Och nu snart ska jag ju provköra den nya megastora printern, gissa vad som blir första testet?![]()
![]()
![]()
Kan man ladda en Taycan på en SuC?SolnaGnagarn skrev:Skönt att man kan underhållsladda sommarbilen på vintern
Taycan?Jeppe_E skrev:Kan man ladda en Taycan på en SuC?SolnaGnagarn skrev:Skönt att man kan underhållsladda sommarbilen på vintern
SolnaGnagarn skrev:Taycan?Jeppe_E skrev:Kan man ladda en Taycan på en SuC?SolnaGnagarn skrev:Skönt att man kan underhållsladda sommarbilen på vintern
Jorå så att.... nästan perfekt iafgellerstam skrev:Dags att ta fram en MiniSUC med dubbla laddkontakter.
Önskas hållare för:
Lightning + USB-C
Lightning + Micro USB