Samma här, ser fabrikstonat ut.Wester skrev:Kan bara svara för mig själv som gjorde det på top tint för ett år sedan och man ser inga kanter. ser frabrikstonat ut överallt.HelectriC skrev:hur var kvaliteten på arbetet hos TopTint? ser man några kanter på de ramløsa dørrarna?
Bilder på mina nytonade rutor
Moderator: Redaktion
Re: Bilder på mina nytonade rutor
Model S 85 | Maj 2015 | Solid Vit | Panoramatak | Tan NG-säten | Svart Alcantarainnertak | Blank Abachiträdekor | Teknikpaket | Köldpaket | Säkerhetspaket | Breyton Spirit 21"
Model 3 - Reserverad 2016-03-31
Hade min hos Toptint igår och kan inte säga annat är att jag är grymt nöjd. Fantastiskt snyggt arbete och Allan är oerhört proffsig med tanke på att svara på frågor, förklara och beskriva. Fick även med en liten provbit med namn på film om jag skulle ha behov för att göra nåt med rutorna när jag inte är i Göteborg.
Kan verkligen rekommenderas!
20% från B-stolpen och bak. Hade först tänkt 35 på sidorna, men efter en del jämförande, så kom vi fram till att 20 är bättre för vårt behov (primärt en kombination av utseende och solskydd för barnen bak. På fotot är det molnigt ute och den ser ganska mörk ut, men det är inga problem att se ut och kontrasten är helt ok mellan otonat fram och tonat bak)
20% från B-stolpen och bak. Hade först tänkt 35 på sidorna, men efter en del jämförande, så kom vi fram till att 20 är bättre för vårt behov (primärt en kombination av utseende och solskydd för barnen bak. På fotot är det molnigt ute och den ser ganska mörk ut, men det är inga problem att se ut och kontrasten är helt ok mellan otonat fram och tonat bak)
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Snyggt!
Ska bli kul å se resultatet live den 30e!
Ska bli kul å se resultatet live den 30e!
Model X75D & Model S75D
Kört Tesla sedan feb. 2015
Kört Tesla sedan feb. 2015
Nu blir jag ju sugen att tona ocksåHelectriC skrev:Hade min hos Toptint igår och kan inte säga annat är att jag är grymt nöjd. Fantastiskt snyggt arbete och Allan är oerhört proffsig med tanke på att svara på frågor, förklara och beskriva. Fick även med en liten provbit med namn på film om jag skulle ha behov för att göra nåt med rutorna när jag inte är i Göteborg.
Ser riktigt bra ut! Kul att även du är så nöjd med TopTint. Jag är galet impad över hur han lyckas lägga film på karmlösa rutor, ser 100% ut!
Model S 85 | Maj 2015 | Solid Vit | Panoramatak | Tan NG-säten | Svart Alcantarainnertak | Blank Abachiträdekor | Teknikpaket | Köldpaket | Säkerhetspaket | Breyton Spirit 21"
Grymt snyggt @Helectric!
http://--- | Levererans mottagen 2015-06-29