Jag åker ner på torsdagen...Bjelke skrev:Först på MOS och nu även först på irl-visning i SverigeJerker skrev:Nån mer som ska dit på fredagen?
Ikoniskt ju
Edit: Ser ni ett tält utanför ingången eller någon som sover i en bil så vet ni vem det är![]()

Moderator: Redaktion
Jag åker ner på torsdagen...Bjelke skrev:Först på MOS och nu även först på irl-visning i SverigeJerker skrev:Nån mer som ska dit på fredagen?
Ikoniskt ju
Edit: Ser ni ett tält utanför ingången eller någon som sover i en bil så vet ni vem det är![]()
SjälvklartJerker skrev:Jag åker ner på torsdagen...Bjelke skrev:Först på MOS och nu även först på irl-visning i SverigeJerker skrev:Nån mer som ska dit på fredagen?
Ikoniskt ju
Jerker skrev:Jag åker ner på torsdagen...Bjelke skrev:Först på MOS och nu även först på irl-visning i SverigeJerker skrev:Nån mer som ska dit på fredagen?
Ikoniskt ju
Ica Fokus på andra sidan gatan garaget har laddplatserjonas skrev:Laddnig då?
Hur parkerar man och laddar på mässan, sökte laddplats på uppladdning.nu men verkar vara svårt att få tag på någon då det är så få, man vill ju inte börja ladda när man skall köra hem. Tänkte komma på fredag hela dagen.
Någon som har förslag?
45 minuter vid model 3, en kvart paus för kaffe och forum, 45 minuter model 3, en kvart pisspaus och forum, en halvtimme model 3... det blir ju tom en stund över för övriga ju!dhanjel skrev:Hur mkt tid kan man tänkas behöva på mässan? Halvdåligt med direkttåg för mig på helgen, klarar man sig på 3h?
Räknar inte med några provkörningar, men vill iaf se m3.
Tid tid och från mässan är redan borteäknat, dock inte kö.frippan skrev:Beror hur du vill tar dig till mässan, räkna med 30 minuter att gå. Och sedan lite köande in till mässan. Så 1,5h kan säkert försvinna i transport och köande.
Marknadens gigant inom elbilar, Tesla, meddelar nu också att de själva kommer till eCarExpo med sin hett efterlängtade Model 3.
– Vi är givetvis väldigt glada att Tesla nu även själva har valt eCarExpo för att visa den elbil för folket som tusentals svenska bilköpare väntat på att få se i verkligheten, säger mässarrangören Gunnar Dackevall.
Antagligen det senare. ECar Expo uppdaterade sidan strax efter visningen av den i Solna på MoS.chaffis75 skrev:Ganska logiskt.. Och man ville väl inte berätta innan den officiella premiären men de var kanske planerat hela tiden.. Eller så är de som tesla är, snabba puckar..
Svarar här i tråden eftersom kanske fler behöver tips.TeslaTissel skrev:Lite ur trådspår, men ändå.
Hur hittar jag boende i Göteborg då jag planerar för mässdagarna fredag-lörda-söndag?![]()
Har inga vänner i Göteborg som kan erbjuda något heller nämligen.
Tips gärna med Personligt meddelande
Hittar du inget annat får du svänga förbi mig. 10 min promenad till mässan.Zalman3 skrev:Jag har hittat boende mycket nära mässan. Men var kan jag ladda?