Ungefär som Bylunds länk?gellerstam skrev:En av de roligare (i tcs sammanhang...) effekterna med dessa koder är att man får hintar om vad ni faktiskt heter i förnamn. Vad som gömmer sig bakom alla finurliga forum alias.
Kod ?
Moderator: Redaktion
Re: Kod ?
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
- gellerstam
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/magnus28392
Absolut. Är inte "Bylund" en Olga? På profilbilden finner vi både en man och en kvinna. Är det inte kvinnan på bilden som skriver under namnet Bylund?Svenssons skrev:Ungefär som Bylunds länk?gellerstam skrev:En av de roligare (i tcs sammanhang...) effekterna med dessa koder är att man får hintar om vad ni faktiskt heter i förnamn. Vad som gömmer sig bakom alla finurliga forum alias.

Då är snarare "svo" lite mer förvirrande "anon8653" Som i anonym? Får man heta anonym i förnamn?
Eller som aliaset "Gert Hoff" Hade jag garanterat bedömt som en man?! Men är tydligen en Anne, som för mig är typiskt kvinnligt

Så naturligtvis stämmer inte Tesla id't alltid med den som står bakom aliaset på tsc. För att vara ägare behöver ju inte matcha mot Teslaid. Se bara på alla leasingbilar de ägs av div banker, medans brukarna har egna Tesla id'n. Här på tcs är det t.o.m. så att det räcker med att leasa en Tesla för att komma in på ägare delen av forumet. Man behöver alltså inte vara bilens rättmätige ägare för att vara registrerad som Teslaägare.
Efter att ha läst det mesta här sen 4/4-16 så har jag snappat upp några namn och id'n, så jag vill mena att i de flesta fall så pekar teslaid't åt rätt håll vad det gäller förarens namn samt personen bakom tcs aliaset.
Tesla Model Y
Om inte TS redan har använt en så tror jag att detta är min: https://www.tesla.com/referral/peter14107
Jag vet inte helt säkert iom att jag inte kan se min egen kod i appen eller mytesla-konto. När jag sedan ringer supporten och frågar varför jag inte kan se det så får jag svaret att min kod finns att se i appen eller på mitt mytesla... *suck*
Fick dem iaf att ge mig id-siffrorna.
Jag vet inte helt säkert iom att jag inte kan se min egen kod i appen eller mytesla-konto. När jag sedan ringer supporten och frågar varför jag inte kan se det så får jag svaret att min kod finns att se i appen eller på mitt mytesla... *suck*
Fick dem iaf att ge mig id-siffrorna.

Model S85D -15, "Voltaire"
- fth
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/fredrik8071
Först till kvarn (dvs mig)?comfort46 skrev:Tackar, tackar, funderar nu på hur jag bäst ska bestämma mig för vem som gynnas...

/fth
X90D, 7-sits monopost, Titanium Metallic, AP1, alla options
När du väl bestämt dig för att inte tillämpa "först till kvarn" principen och väljer någon annan, så välkomnar jag dig gärna till Tesla-sekten med en fin pava Whisky 

Svart Model X 75D -18
Svart/blå BMW i3s -18 (facelift)
När vi vet att du inte gillar whiskey, så kan jag ge dig obegränsat med bilder på model 3 och de detaljer du vill se och givetvis får du låna bilen om du är i närheten
Ett lotteri med en video på tombola dragningen vore ju kul också.

Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Trodde alla gillade whiskyPontus skrev:När vi vet att du inte gillar whiskey, så kan jag ge dig obegränsat med bilder på model 3 och de detaljer du vill se och givetvis får du låna bilen om du är i närheten![]()

Svart Model X 75D -18
Svart/blå BMW i3s -18 (facelift)
Tombola. Im in! 

- infelicitas
- Teslaägare
Lotteri är så himla 90-tal eller hur!?
Varför inte skoja till det med en liten quizz så här på söndag innan måndag - därför:
Vilka däck kör jag på racern?
Ledtråd 28 mm.
Den som svarar rätt får en kodbock och om ingen har rätt får det bli blunda peka....
Varför inte skoja till det med en liten quizz så här på söndag innan måndag - därför:
Vilka däck kör jag på racern?
Ledtråd 28 mm.
Den som svarar rätt får en kodbock och om ingen har rätt får det bli blunda peka....
- magpet
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/magnus1408
Om du skulle vilja köpa många bilar behöver du väl flera koder så jag hjälper dig gärna....!!
Lycka till med bilköpet, du kommer absolut inte att ångra dig!
http://---
Lycka till med bilköpet, du kommer absolut inte att ångra dig!
http://---