Säljes: två st Tesla Model S for Kids Founder's Edition (Radio Flyer). Vi har till slut insett att man inte kan ha två såna här, eller ens en, ifall man bor i lägenhet och har mutat barnen till att få lov att sälja dem... Det är fantastiskt häftiga leksaker, med fungerande strålkastare och inbyggd stereo, och två hastighetslägen (4 km/h eller 8 km/h). Funkar bra för barn upp till 8-9 år skulle jag säga, om barnen inte är allt för storväxta.
Den ena är en blå, pre-facelift, med standardbatteri. Den är använd, inte jättemycket, men nåt tiotal gånger kanske och den är såklart använd av barn så det innebär att den har lite märken och repor. Den finns i Göteborg och skickas inte, utan får snällt hämtas här.
Den andra är en vit, facelift, med longrangebatteri. Den är helt oanvänd och till och med ouppackad i sitt originalemballage. Därför har jag inga problem med att skicka den vart som helst i landet på köparens bekostnad och mot förskottsbetalning, även om det såklart vore smidigare att få den hämtad.
Nypris för en med standardbatteri är 6799 kr och longrangebatteri 7298 kr.
Jag tänker mig 3000 kr för den som är begagnad och 5000 kr för den som är ny. Jag postar det här på flera ställen och om det är flera intressenter är det budgivning som gäller.