Har nu testkört teslafi.com ett tag och måste säga att det är by far den bästa körjournals-tjänsten jag har stött på hittills. Saknar egentligt bara två (förvisso rätt så viktiga) funktioner för att vara, i mitt tycke fulländad; Möjlighet att tagga en körning som privat eller jobb samt exportera ut valda delar av loggen som .csv
Utvecklaren bakom sajten, James Decker är än så länge riktigt entusiastisk och mottaglig för input och idéer. Bla har han nu anpassat allt till både imperial och metric och det fungerar riktigt bra.
Dock känner jag mig rätt ensam som nordbo med mina förslag till ändringar och funktioner, så om några andra skulle vilja testa denna utmärkta lösning och delar mina synpunkter får ni gärna hjälpa till att stöta på nu medans utvecklarglädjen finns kvar, och innan användarbasen har ökat för mycket och 150% av tiden går åt att administrera hackerattacker, borttappade användar-id och lösenord

De nås antingen via twitter @TeslaFi eller james@teslafi.com samt via sajten när man väl har registrerat sig.