Tesla har nu ändrat bland interiörvalen lite så att cream kommer med en ljusare träsort, textilsätena och av någon märklig anledning cream går inte att välja för P-modellerna.
Är det bara jag eller är det först nu som luckan på centerkonsollen är samma material som panelen?
Min lucka på centerkonsolen är i kolfiber precis som panelen. Sedan har jag Tan i skinklädseln på min P90D. Vet dock att mina val inte går att välja längre på någon Model S/X.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Min lucka på centerkonsolen är i kolfiber precis som panelen. Sedan har jag Tan i skinklädseln på min P90D. Vet dock att mina val inte går att välja längre på någon Model S/X.
Okej, ifall du fick den i kolfiber så gällde de nog de andra valen också.
Äntligen försvinner silvriga detaljlister i interiören!
Alla lister, dörrhandtag, ventilationsutsläpp, listen runt 17"-skärmen osv är nu med denna uppdatering utbytt till en mörkgrå variant.
Beträffande luckan i centerkonsolen så har den alltid funnits för X sedan denna släpptes. På S blev det standard sommaren 2017 och dessförinnan hade S bara ett svart lock.
Senast redigerad av helix, redigerad totalt 2 gång.
Alla lister, dörrhandtag, ventilationsutsläpp, listen runt 17"-skärmen osv är nu med denna uppdatering utbytt till en mörkgrå variant.
Beträffande luckan i centerkonsolen så har den alltid funnits för X sedan denna släpptes. På S blev det standard sommaren 2017 och dessförinnan hade S bara ett svart lock.
Har sätt den kommentaren på TMC också men då svarade någon att de lika gärna kan vara en annan ljusinställning på bilden. Jag väntar nog tills leveranser har börjat innan jag drar någon slutsats ifall de är mörkare eller ej.
Okej, så jag är bara ett år sen när det kommer till Model S
Senast redigerad av vigge50, redigerad totalt 1 gånger.
Tesla har nu ändrat bland interiörvalen lite så att cream kommer med en ljusare träsort, textilsätena och av någon märklig anledning cream går inte att välja för P-modellerna.
Är det bara jag eller är det först nu som luckan på centerkonsollen är samma material som panelen?
Tror luckan byttes från svart plast till "panel-materialet" för ungefär ett år sen.
Jag är sjukt nöjd med att min bil producerades innan dom bytte den nedre delen av instrumentpanelen mot svart vid ultravit inredning. Ser inte lika kul ut längre
De nya ljusa träpaneleran gillar jag. Snyggare än de röd/bruna träpanelerna och hade nog passat bra med svart skinn, men det går ju tydligen inte att kombinera.
MYP-26/M3-24
Tidigare elbilar: Polestar 3-24/Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Det lär ju mera rimligt. Kanske dags för en liten uppgradering.
Model S: Plaid, Deep Blue
Model X: 100D, Silver Metallic, 7-sits, HW3, all inclusive
Såld: SP100DL, Pearl white, CD, 21" Black Arachnid
Såld: SP90D, folierad mörkblå + chrome delete
Såld: SP85+ classic
Såld: SP85+ med AP1 http://---
Har sätt den kommentaren på TMC också men då svarade någon att de lika gärna kan vara en annan ljusinställning på bilden. Jag väntar nog tills leveranser har börjat innan jag drar någon slutsats ifall de är mörkare eller ej.
Okej, så jag är bara ett år sen när det kommer till Model S
Det verkar bekräftat att silverfinish inuti har bytts ut mot grafitfinish:
Jäklar, vad najs! Det skulle jag vilja ha. Undrar vad eftermontering går på.
Volvo EX90 Twin Motor Performance Ultra / Denim Blue / Nordico Dawn / 22"
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Nja, jag tycker mycket av kontrasten går förlorad med grafit istället för alu. Jag gillar alu bättre. Speciellt om man har svart med kolfiber, då blir ju hela interiören som en mörk grotta, tråkigt!
MYP-26/M3-24
Tidigare elbilar: Polestar 3-24/Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tycker att graphite e snyggare, dock kan /eller vill jag inte förlika mej med vita säten...men men de nog bara sån jag e.
Hämtade ut Xen i November, verkar vara originalet till Danni's , borde var tillverkade i augusti -17.
Har oxo ALLt, men inte adaptiv bakvinge, detta har de inte lyckats förklara, men tydligen så slutade de med detta någon gång...
http://---
-15 Model S P90D SÅLD
-17 Model X P100DL SÅLD
-16 Model S 90D Frubil
Kör själv dotterns Aygo medans hon luffar runt i Asien, letar elbil med drag...
Inget drag ingen 3a