Skåningar?
Moderator: Redaktion
Re: Skåningar?
Kul att vi är så många och att det är så många på gång.
Känns upplagt för en skåneträff i sommar.
Känns upplagt för en skåneträff i sommar.
Hej!
Jag är ny här på forumet men kommer öka på Tesla beståndet i Skåne här i slutet av Juni!
P85D
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Jag är ny här på forumet men kommer öka på Tesla beståndet i Skåne här i slutet av Juni!

P85D
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Jag bor i Malmö och väntar också leverans i slutet av juni.
http://--- | Levererans mottagen 2015-06-29
Hej på er i Lödde/Borgeby
Jag är grannen till Top12, har en P85 - om du har beställt en 70D så kommer det snart ytterligare en, min kollega skall beställa en 85D.
Då blir det 4st Teslor på samma väg - eller 4st/1000kvm - detta måste innebära det Tesla tätaste området i Sverige i alla fall
Skämt o sido, du kör dessutom Prius och har solceller, laddar du din Tesla med hjälp av solcellerna? Snacka om "Going green" - respekt för det.

Jag är grannen till Top12, har en P85 - om du har beställt en 70D så kommer det snart ytterligare en, min kollega skall beställa en 85D.
Då blir det 4st Teslor på samma väg - eller 4st/1000kvm - detta måste innebära det Tesla tätaste området i Sverige i alla fall

Skämt o sido, du kör dessutom Prius och har solceller, laddar du din Tesla med hjälp av solcellerna? Snacka om "Going green" - respekt för det.
Jo den Priusen byggdes om till plugin för några år sedan ( går dock bara 4 mil på el om man kör nätt) innan Tesla S gick att köpa. Den laddar vi med solel. Tanken var att även ha en destinationsladdare på vår kundparkering men så hamnade SC i Lödde...Robert S skrev:Hej på er i Lödde/Borgeby![]()
Då blir det 4st Teslor på samma väg - eller 4st/1000kvm - detta måste innebära det Tesla tätaste området i Sverige i alla fall![]()
Har du tid och ork läs denna sida här får man hela bilden, varför vi valt "going green" så långt det är möjligt.
http://waitbutwhy.com/2015/06/how-tesla ... -life.html
Bor i Höllviken. Beställt en S85D som produceras just nu enligt My.Tesla. Prel leverans i slutet av juli. Håll tummarna!
MC Röd S85D.
Ni som äger teslor, glöm inte att lägga till ort i profilen så kan han som gjort tråden "karta över teslaägare" under presentation lägga in er så att det blir lite fler markeringar nere i Skåne 

Jag jobbar i limhamn så dagtid är det 2 st p85d i limhamn.Stockholm996TT skrev:P85D i Limhamn här!