Någon vänlig själ som har en och kan skicka den till luleå?
//Benke
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Kanske imorgon - grannen älskade sin, så jag har lovat att stanna vid IKEA igen imorgon (till hans mamma) om jag hinner (måste ju tyvärr tanka ibland).
Haha, låter kanon!
Bara meddela sen så swishar jag direkt.
Någon vänlig själ som har en och kan skicka den till luleå?
//Benke
Kanske imorgon - grannen älskade sin, så jag har lovat att stanna vid IKEA igen imorgon (till hans mamma) om jag hinner (måste ju tyvärr tanka ibland).
Haha, låter kanon!
Bara meddela sen så swishar jag direkt.
//Benke
Annars har jag som sagt en över Benke!
Ah, va bra!
Skickar dig ett PM!
Mistafizz, avbokar härmed min beställning av dig
//Benke
Noterat.
Model X 90d (uttagen december 2016) - allt utom det berömda draget.
Tänkte jag kunde åka och köpa en själv eftersom jag bor nära Ikea Barkarby och brydde mig inte om gruppinköpet. Men de tar 595:- nu (99:- för en dryg vecka sedan). Nåväl, om det finns några lågpriser kvar köper jag gärna en via dig Mistafrizz.
De såg väl en kraftig uppgång i försäljning och tvärhöjde priset ...
Har ICEat mig igenom allt från Saab V4 till en omprogrammerad Audi till att via en 2019 Model 3 (och 14600 mil på tre år) nu ratta en Model Y LR AWD som nu passerat 15000 mil utan problem.
Tänkte jag kunde åka och köpa en själv eftersom jag bor nära Ikea Barkarby och brydde mig inte om gruppinköpet. Men de tar 595:- nu (99:- för en dryg vecka sedan). Nåväl, om det finns några lågpriser kvar köper jag gärna en via dig Mistafrizz.
De såg väl en kraftig uppgång i försäljning och tvärhöjde priset ...
Haha, ja Kamprad såg sin chans att hyvla någon krona till för egen räkning..
Jag åker iaf förbi imorgon om tid finnes, och givetvis huggar jag ett gäng.
Får jag några över sen (efter att anmälningarna här ebbat ut) får jag väl börja förmedla dom med en liten vinst - går oavkortat till sponsring av barncancerMXP100DLfonden..
Model X 90d (uttagen december 2016) - allt utom det berömda draget.
var väl en P-modell som lämnade brevet, stod väl P-ostnord på den?
Renault R5 beställd, Seat Mii, Tesla Roadster.
Fd:Hyundai Ioniq 5, Kia EV9, BMW i4, MG5, MYLR, Kia EV6, Skoda Enyaq, VW ID3, Kia eNiro, X100D, P85 4xe-Golf, e-up.
Helt korrekt lämnar ju P modeller hela tiden faktiskt, P-aket!
Renault R5 beställd, Seat Mii, Tesla Roadster.
Fd:Hyundai Ioniq 5, Kia EV9, BMW i4, MG5, MYLR, Kia EV6, Skoda Enyaq, VW ID3, Kia eNiro, X100D, P85 4xe-Golf, e-up.
Någon som har en över?
Prövade på IKEA-Malmö idag men produkten hade utgått. Deras datasystem visade 33 i lager men om de fanns i verkligheten så gick de inta att köpa!
15 paket med Displayer på väg - gustafsson tar sitt i handen.
Priset per paket blev 69kr (Postnords L paket)
Så har man beställt en display så swishar man 168kr, har man beställt två så swishar man 267kr.
Märk upp swishningen med ert nickname.
Nummer för swish samt tips om vettigt prissatta och leasbara Model S är 0735060555
Meddela gärna i tråden när ni erhållit paketet - jag tar inget ansvar för PostNord.
Mottaget och betalat, tackar!
Har haft: Model 3 LR AWD Multi-coat red, Nissan Leaf 2018 (12 mån privat leasing)| Sen dumpade sambon mig och nu bensin-bil igen :/ Laddning:Charge Amps Halo| Solcellsanläggnings på 6.4kWh