Ytterligare en video med Model 3. Denna gång från Edmunds som har fått sin.
Nu har man sett så många videor på 3:an och hört så många omdömen om den och lärt sig alla detaljer in i minsta vrå om denna bil att det inte känns som nån chansning att beställa en utan att först provköra den.
Så nu kan dom ju bara sätta igång och leverera den ju
Ja, vad väntar de på?!!
Men Edmund hade väldigt mycket kritik mot att så många kontroller sitter i skärmen. Jag kan hålla med om en hel del av det. Skulle mycket hellre ha fler kontroller på ratten. Som han säger: olika knappar och spakar runt ratten lär man sig snabbt att använda utan att behöva släppa uppmärksamheten från vägen, men skärmen måste man titta på för att kunna göra samma sak.
Ja det är lite synd att det inte blev någon HUD som det spekulerades om.... Provkörde nya Volvon i veckan och det är toppen att ha hastighet mm i rutan. Skall dock säga att avsaknad av HUD i Model 3 inte är någon "deal breaker" för mig.
Ja det är lite synd att det inte blev någon HUD som det spekulerades om.... Provkörde nya Volvon i veckan och det är toppen att ha hastighet mm i rutan. Skall dock säga att avsaknad av HUD i Model 3 inte är någon "deal breaker" för mig.
Jag tycker också HUD är jättebra. Förstår faktiskt inte varför det saknas. Enda logiska förklaringen jag kan tänka mig är att Elon varit överentusiastisk ang autonomi. HUD är ju väldigt enkelt rent tekniskt samt billigt. Personligen kommer jag def. köpa till en HUD om det blir en trea.
Jag tycker också HUD är jättebra. Förstår faktiskt inte varför det saknas. Enda logiska förklaringen jag kan tänka mig är att Elon varit överentusiastisk ang autonomi. HUD är ju väldigt enkelt rent tekniskt samt billigt. Personligen kommer jag def. köpa till en HUD om det blir en trea.
Teslas chassiprincip kallas ett surfboard, nån som missförstått? Men den surfar troligen bättre än en ice pga nästan inga öppningar fram och hyfsat slät undersida och inte speciellt tung där framme, oanad? fördel elbil eller nackdel
Teslas chassiprincip kallas ett surfboard, nån som missförstått? Men den surfar troligen bättre än en ice pga nästan inga öppningar fram och hyfsat slät undersida och inte speciellt tung där framme, oanad? fördel elbil eller nackdel
Tyvärr är bilar långt ifrån täta pga tum istället för mm passningar
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Model S: Plaid, Deep Blue
Model X: 100D, Silver Metallic, 7-sits, HW3, all inclusive
Såld: SP100DL, Pearl white, CD, 21" Black Arachnid
Såld: SP90D, folierad mörkblå + chrome delete
Såld: SP85+ classic
Såld: SP85+ med AP1 http://---