Jag är på väg att köpa en ny ugn i Tyskland. Det är ju kul att köra bil
Nu inser jag att jag glömt kolla att den går in i bilen. Så, går en 75x75x75cm låda in i bagaget?
Leeloo | Model S Plaid Juni 2023 | Ultra red | Krämvit interiör | FSD | 21" Pearl | Model 3 SR+ 2019 Prince | Model 3 Performance Mars 2019 Dementor | Model S 90D 2017 Kalle | Model S 85D 2016
Har du tid och lust så gärna! Det är höjden jag funderar på.
Leeloo | Model S Plaid Juni 2023 | Ultra red | Krämvit interiör | FSD | 21" Pearl | Model 3 SR+ 2019 Prince | Model 3 Performance Mars 2019 Dementor | Model S 90D 2017 Kalle | Model S 85D 2016
Jag köpte en vedspis från Tyskland. Blev ca 20 procent billigare än exakt samma modell i Sverige och då fick jag d n skickad hem till mig. Hade behövt hämta den själv eller betala dyrt för frakten om jag köpt i Sverige.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Jupp, hade jag köpt vedspisen när jag hade min Model X så hade jag helt klart funderat på att köra ner och hämta den själv. Misstänker att det inte är en spis som är lätt att få tag i här som borneo tänker köpa.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Hoppas att du ser till att förankra den väl Boreno, om det blir så att du hämtar den. Gör ju säkert mera ont än en Ipad om oturen skulle visa sig igen... Man kan ju undra om risken att vara med om en olycka ökar eller minskar med antalet. Jag väntar fortfarande på min första stora...
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer.
Hahaha, Bylund är på spiken. Men AEGs toppmodell går knappt att få tag på i Sverige, och på Media Markt i Hamburg köpte jag den till 8000kr lägre pris än i på postorder hemma. Hittade ingen som ville skeppa till Sverige, men ärligt talat ansträngde jag mig inte heller. Och så fick jag en kväll i Hamburg på köpet! (Det blev fö billigare med tillbehören också. Vakuumförpackare till halva priset mot Pricerunners bästa).
Och in gick den också!
Nej, jag köpte ett demoex som de inte hade kartongen till.