Halva momsen.Pontus skrev:Den kanske inte är momsfri?

Moderator: Redaktion
Halva momsen.Pontus skrev:Den kanske inte är momsfri?
Jäkla stor väska då. Eller går exportbilarna i delar till EU för slutmonteringPontus skrev:Jag vill ha en med extra batteri. 550$ i USA eller 8.000kr hit till Sverige.
Någon som har plats över i väskan
Är nog lite fel ute när han påstår att det är extremt lång leveranstid. Jag fick svar ifrån RF att frakten tar 10 dagar till Sverige. Nu är jag sugen, hon fyller dock bara 2 i Juli men pappa blir ju gladJjakobb skrev:
Klart du ska ha en sån!Pontus skrev:Är nog lite fel ute när han påstår att det är extremt lång leveranstid. Jag fick svar ifrån RF att frakten tar 10 dagar till Sverige. Nu är jag sugen, hon fyller dock bara 2 i Juli men pappa blir ju gladJjakobb skrev:
Snyggt!Zoidberg skrev:RadioFly on the wall (för er som gillar ac/dc).
Dagens tips. Ett bra sätt att få dessa fantastiska leksaker ur vägen och upp på väggen.
Köpte ”Hard Head”-krokar på jula. Tiptop!
Edit: krokarna sitter så att dom hakar i stålramen under bilarna. Lite meck att få det bra, men när dom väl var justerade för elfte gången satt bilen fint.
Min femåring vill ha ett par stycken nu på en gång... vilken jäkla fartElbilisten skrev:Här var det någon som inte ville vänta på att Radio Flyer ska börja med Cybertrucken![]()
https://www.nyteknik.se/fordon/pappan-b ... ck-6983062