Kul med alla reaktionerna på stan, folk var glada att se Tesla-karavanen

Moderator: Redaktion
Är du sponsrad av EON eller?hybris skrev:Några av bilarna. tibor har massor av bilder så vi räknar med ett album på nätet! Om någon inte vill ha regskylten... Skrik till så tar jag bort bilden...
Var på gång att köra till Torsås i onsdags för ett akut jobb, men det blev flyttat till fredag då min kollega kunde ta det.Bow skrev:
En liten by är Torsås mellan Kalmar Karlskrona där kan vi träffas jag bjuder på fika.
+1Krill skrev:Härliga bilder! Snart dags för en Göteborgsträff tycker jag.
Tror vi åkte därifrån ca 14:25.Telsa skrev:Hur dags var ni i Bergianska? Jag åkte dit men såg bara en vinröd norskregistrerad bil. Jag gissar att jag var lite sen.
Absolut, med en runda ut på HisingenKrill skrev:Härliga bilder! Snart dags för en Göteborgsträff tycker jag.
Ok då missade jag er precis. Synd att jag inte hann få min bil i tid.tib skrev:Tror vi åkte därifrån ca 14:25.
Jag sa Göteborg, känner inte till begreppet " Hisingen "Bod skrev:Absolut, med en runda ut på HisingenKrill skrev:Härliga bilder! Snart dags för en Göteborgsträff tycker jag.
Det är Göteborgs Manhattan.Krill skrev:Jag sa Göteborg, känner inte till begreppet " Hisingen "Bod skrev:Absolut, med en runda ut på HisingenKrill skrev:Härliga bilder! Snart dags för en Göteborgsträff tycker jag.
All publicitet är bra publicitet?LarsL skrev:Nej det blir bara en massa rubriker om brinnande Teslor om ni åker till Hisingen.
Inte om det gäller brinna och Tesla i samma meningKrill skrev:All publicitet är bra publicitet?LarsL skrev:Nej det blir bara en massa rubriker om brinnande Teslor om ni åker till Hisingen.
Ok dåElputte skrev:Inte om det gäller brinna och Tesla i samma meningKrill skrev:All publicitet är bra publicitet?LarsL skrev:Nej det blir bara en massa rubriker om brinnande Teslor om ni åker till Hisingen.
Jaaaa!Krill skrev:Härliga bilder! Snart dags för en Göteborgsträff tycker jag.