Ett inmatningsabonnemang kostar inget (0 kr upp till 63A och 3000 kr/år fö3 80-200A hos min nätägare). Detta är om jag inte missminner mig laga krav. Förutsätter givetvis att du har ett uttagsabonnemang.
Har aldrig hört talas om sånt. Hur funkar det? Det går ju genom samma säkring.
När du får ström så blir säkringarna varma och går av vid överbelastning men
när du levererar ström så blir dom kalla istället eftersom strömmen går åt andra hållet och tål därför mer...
Peltier-element-säkringar. Javisstja.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Väldigt obra, speciellt då Tesla inte har några lastöglor i kofferten.
Audi har alltid haft och jag har faktiskt säkrat last när det vart lite mer grejer, tex lång semesterresa.
Väldigt obra, speciellt då Tesla inte har några lastöglor i kofferten.
Audi har alltid haft och jag har faktiskt säkrat last när det vart lite mer grejer, tex lång semesterresa.
I Tesla går det inte göra på något rimligt sätt.
Gissar på att det endast är Elon's biltillverkare Tesla som har tillverkat och fortfarande(?) tillverkar bilmodeller som inte har lastförankringsöglor i bagageutrymmet…
Senast redigerad av SwedishAdvocate, redigerad totalt 1 gånger.