Finns dock i storlekarna Standard/Mini/Micro 2 så vilken säkring menade du?
Är frågan riktad till mig, då du citerar mitt inlägg?
Japp, eftersom dom heter Standard/Mini/Micro 2 på Biltema så borde det vara Standard och mini man borde köpa där?
Det finns minst 5 olika typer av flatstiftsäkringar för bilar. Maxi, Midi, Mini, Micro och Micro2. Ibland kallas även Midi för ”Standard” för det är den vanligaste typen. (Ganska usel benämning tycker jag) Hur som helst så används inte Midi på Model S.
Så det jag skrev tidigare gäller. Maxi och Mini.
Model Y P 2022 - TBA Model S P 2016 - 2022 Model S P 2015
Först ut på marknaden vill jag minnas att RainX var men den finns nog inte längre och efter det kom Turtle med en variant (vet inte om ClearVue var den första från dom men den har jag hemma numera iaf). Finns säkert flera liknande numera och behandlingen är döenkel att göra..
Aquapel är ytterligare en variant, som ska hålla bättre än RainX. Aquapel kräver ganska redigt med handkraft för att polera ut. Jag har behandlat sidorutorna, vilket har hållt flera år nu. Behandling av framrutan fungerade inte bra på min gamla fossil, det blev kvar en tunn hinna vatten när torkarna går.
Först ut på marknaden vill jag minnas att RainX var men den finns nog inte längre och efter det kom Turtle med en variant (vet inte om ClearVue var den första från dom men den har jag hemma numera iaf). Finns säkert flera liknande numera och behandlingen är döenkel att göra..
Aquapel är ytterligare en variant, som ska hålla bättre än RainX. Aquapel kräver ganska redigt med handkraft för att polera ut. Jag har behandlat sidorutorna, vilket har hållt flera år nu. Behandling av framrutan fungerade inte bra på min gamla fossil, det blev kvar en tunn hinna vatten när torkarna går.
Kanske måste fråga Bollnäs Bilvård vad dom la på min, säkerligen något bättre än RainX iaf för det verkar hålla riktigt länge