Kan det vara dig Tars jag mötte imorse mellan Märsta och Sigtuna månne? I så fall vill jag be om ursäkt för att jag inte hann vinka tillbaka, var i full flärd med att få bort imman på vindrutan.
Sent from my iPhone using Tapatalk
(Såld) M3P - Röd - vita säten
(Såld) M3 LR AWD - Svart Solid - vita säten - drag (Beställd) MS Plaid - grå - svarta säten - EAP (Såld)S90D - Facelift - AP1 - Pano - Köldpaket - NextGen - Premium - Hi-Fi - Obisidian black
Kan det vara dig Tars jag mötte imorse mellan Märsta och Sigtuna månne? I så fall vill jag be om ursäkt för att jag inte hann vinka tillbaka, var i full flärd med att få bort imman på vindrutan.
Jag som vinklade till alla, och ingen vinkade tillbaka.
Helt korrekt. De va jag.
Ursäkten godkännes.
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning
Jag skulle godta imtorkning som vinkande.
Och grattis såklart! Snygg.
Tack!
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning