Någon med en Tesla i Jönköpingstrakten?
Moderator: Redaktion
Någon med en Tesla i Jönköpingstrakten?
Är det någon här på forumet som har en Tesla i Jönköpingstrakten som skulle kunna vara vänlig nog att visa upp den en kvart? Har en far som är lite skeptisk till mina bilplaner, är rätt säker på att det skulle råda bot på frågetecknen. 

Tesla Model S 85D Vit
Re: Någon med en Tesla i Jönköpingstrakten?
ELECTRC har också en. Står på dagarna på A6 området. Visas upp nu på fredag 12,00-13,30 utanför Stadshotellet i Huskvarna. Två bilar kommer att stå där.
Hur bra som helst ju! Kan någon av er på t ex söndag?
Tesla Model S 85D Vit
Buffar lite och frågar: på söndag?Jojo skrev:Javisst. När då?

Tesla Model S 85D Vit
Sorry, mate! PM skickad.tornblad skrev:Buffar lite och frågar: på söndag?Jojo skrev:Javisst. När då?Ring mig gärna 0703260749
Cheers
- Nicklas
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ida2603
Får ni inte ihop det kanske jag kan svänga förbi... Sedan Teslan kom in i familjen letar jag anledningar att få köra bil
- Jönköping är inte sååå långt bort från Skövde

Det är bl a därför jag redan var i Skaraborg...Nicklas skrev:Får ni inte ihop det kanske jag kan svänga förbi... Sedan Teslan kom in i familjen letar jag anledningar att få köra bil![]()

Är på plats 7-8/5 på kompanigatan 5 så helt ok att svänga förbi. 010-455 15 19
Min far sa när han åkte hem en dag "fan" att man är 80 år det är ju häftigt och luktar inte som på 60-talet och han syftade på SAAB 96 eller liknande
Min far sa när han åkte hem en dag "fan" att man är 80 år det är ju häftigt och luktar inte som på 60-talet och han syftade på SAAB 96 eller liknande

Tack alla vänliga! Det verkar lösa sig med Jojje!
Tesla Model S 85D Vit
Vill rikta ett STORT tack till Jojje för gästvänligheten! Nu är det bara väntan kvar 

Tesla Model S 85D Vit
-
Du är välkommen hem till mig.Nicklas skrev:Får ni inte ihop det kanske jag kan svänga förbi... Sedan Teslan kom in i familjen letar jag anledningar att få köra bil![]()

Passade på att provköra när de fanns på heden. Däremot tror jag min sambo gärna skulle vilja se bilen personligen.

Det är inte sååå långt från Skövde dock, bara 30 minuter.
-
Jag är ännu inte betrodd med PM här på forumet så jag skickade min address till din jobb-email.- vart ska jag komma?