Kan man få en samtidigt?+46 skrev:Ok, då får jag en istället för att få två samtidigt..
Jag har ingen Tesla men två reservationer.
Moderator: Redaktion
Kan man få en samtidigt?+46 skrev:Ok, då får jag en istället för att få två samtidigt..
Min ocksåSurfaren skrev:Nu har mitt reservationsdatum hoppat tillbaka till 31/12/1969 igen. Har dom sommarjobbare som sköter hemsidan, eller?
gäller hela teslas sida, inte bara my tesla. mycket spinnande indeedapkungen skrev:Mu kommer jag inte in längre. Man kommer till live streamen o kan reservera sin model 3 bara. Spännande
Vi verkar få vänta ett tag tillWhen will international deliveries begin?
Every country has its own set of rules and regulations, which means that we effectively must build a different car for different markets. This means international Model 3 deliveries will begin in late 2018, contingent upon regulatory approvals, staring with left-hand drive markets, followed by right-hand drive markets in 2019. We wish we could do all this faster and get you your Model 3 right away. No action is required from international reservation holders now. We will contact you closer to the start of production for your country.
Oj! Verkligen oroande uppgifter! Tillbaka till ruta ett. Detta var vad vi trodde innan den 31/3 2016...frippan skrev:från teslas nya FAQ
Every country has its own set of rules and regulations, which means that we effectively must build a different car for different markets. This means international Model 3 deliveries will begin in late 2018, contingent upon regulatory approvals, staring with left-hand drive markets, followed by right-hand drive markets in 2019. We wish we could do all this faster and get you your Model 3 right away. No action is required from international reservation holders now. We will contact you closer to the start of production for your country.
Fan i helvetes jävla skit!! Fuuuuuuuck!!!!!!!frippan skrev:från teslas nya FAQ
AGCF skrev:Hur kommer man åt Teslas FAQ? kommer till livestream från alla teslasidor nu
Kunde inte sagt det bättre själv. Och då har jag redan en Tesla, så det är väl inte fullt lika illa för mig.apkungen skrev:Fan i helvetes jävla skit!! Fuuuuuuuck!!!!!!!
Med tanke på de volymer de kommer producera när bilen väl ska komma till Svenska marknaden, lär det nog kvitta när man lade sin reservation, om man redan äger en Tesla eller vilken batteri variant man väljer. Eller kanske kan skilja en månad MAXSurfaren skrev:Kunde inte sagt det bättre själv. Och då har jag redan en Tesla, så det är väl inte fullt lika illa för mig.apkungen skrev:Fan i helvetes jävla skit!! Fuuuuuuuck!!!!!!!
Att de klarar att producera tvivlar jag inte på men att de ska kunna leverera ut bilarna i nog högt tempo till kund är jag inte lika säker på... Om vi antar att det finns 8000 reservationer i Sverige så tror jag att det kan ta lite tid att få ut de bilarna. Min känsla är att det kan skilja minst ett år mellan tidiga reservationer och de som hoppar på tåget senare.Limbster skrev:Med tanke på de volymer de kommer producera när bilen väl ska komma till Svenska marknaden, lär det nog kvitta när man lade sin reservation, om man redan äger en Tesla eller vilken batteri variant man väljer. Eller kanske kan skilja en månad MAXSurfaren skrev:Kunde inte sagt det bättre själv. Och då har jag redan en Tesla, så det är väl inte fullt lika illa för mig.apkungen skrev:Fan i helvetes jävla skit!! Fuuuuuuuck!!!!!!!![]()
Tråkigt att det tar tid för alla i vilket fall.