Jäklar så fin

Model x100d
Midnight Silver
Moderator: Redaktion
Såg en svart på Jula-hotell parkeringen i Skara i torsdags. Den småkäkade lite från motorvärmaruttaget, i brist på bättre käk. För oss människor har de bra mat däremot.Hyted skrev:Mötte en Midnight Silver med vita stolar idag vid Skara.
Jäklar så fin
Var då nånstans? Menar du laddstolpar eller vanliga trefasuttag?Remuz skrev:Vid citygross/Jula mitt emot så finns det ett antal 3x16A och på baksidan finns det några 3x32A...
Jaha, jag fattar. Nä, själv behöver jag ju inte ladda vid Jula, jag bor 2 mil därifrån. Jag trodde nu bara att jag hade missat en viktig grej i form av ett gäng ordentliga laddstolpar i Skara. Men så var det alltså inte.Remuz skrev:Vanliga röda uttag på huset, tre tror jag det var. På baksidan finns det 32A till containers. Man får givetvis fråga innan användning samt ha en lång kabel
Undrar vems det kan vara?bonath skrev:Låg bakom en svensk röd X (OBELIX) vid Gardasjön i Italien. Satt på transferbussen till hotellet. Kändes riktigt kul.
Var det något speciellt där??Grammi skrev:På parkeringen utanför Skara Sommarland.
Först tänkte jag, lite roligt dryg kommentar för sådär ser det ju ut hemma på parkeringen varje dag (såg bara den vita X:en) sen förstod jag fråganHyted skrev:Var det något speciellt där??Grammi skrev:På parkeringen utanför Skara Sommarland.
Model x100d
Midnight Silver
mans71 skrev:Först tänkte jag, lite roligt dryg kommentar för sådär ser det ju ut hemma på parkeringen varje dag (såg bara den vita X:en) sen förstod jag fråganHyted skrev:Var det något speciellt där??Grammi skrev:På parkeringen utanför Skara Sommarland.
Model x100d
Midnight Silver
Det där är signaturen Anders77 här på forumet.olarsson skrev:Centerpartiet rullar med stil i Pride.
Vilket man ser på Your Fucking Joyride...danni skrev:Det där är signaturen Anders77 här på forumet.olarsson skrev:Centerpartiet rullar med stil i Pride.