Tackar, skönt det är när man väl beställt. Nu kanske man kan göra lite annat än att kolla film klipp.
Kommer sakna rattvärme som ingår i premium, tyckte det var för mycket pengar för att få rattvärme. Istället får jag köra fjärrstart av värmen innan man går ut.
Tackar, skönt det är när man väl beställt. Nu kanske man kan göra lite annat än att kolla film klipp.
Kommer sakna rattvärme som ingår i premium, tyckte det var för mycket pengar för att få rattvärme. Istället får jag köra fjärrstart av värmen innan man går ut.
Sätes värme är väl standard?
Sätesvärme fram är standard
Chefsarkitekt på Hälsa Hemma
Model S 75D -17 Renault Zoe 22kWh -16 Model S LR -19
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
Själv velar jag fortfarande, även om det nu verkar väldigt förmånligt med en S75D efter prisändringen. Kanske får ge upp tankarna att hitta en prissänkt demo med rätt utrustning.
Själv velar jag fortfarande, även om det nu verkar väldigt förmånligt med en S75D efter prisändringen. Kanske får ge upp tankarna att hitta en prissänkt demo med rätt utrustning.
Skall ha den som förmånsbil, bra förmånsvärde
mathiaso : Slå till på en ny nu när den uppdaterats. Fick bekräftelse idag och leveranstid är slutet oktober - början av november
Skall ha den som förmånsbil, bra förmånsvärde
mathiaso : Slå till på en ny nu när den uppdaterats. Fick bekräftelse idag och leveranstid är slutet oktober - början av november
Ja förmånsvärdet är bra. Verkar som många har eget företag här, är det samma för dig? Det blir ändå dubbelt så höga kostnader för arbetsgivaren, om man jämför med traditionell tjänstebil. Svårt att få igenom på ett mindre bolag med rätt strikt bilpolicy. Av den anledningen lutar det åt privatköp för min del.