Jag tror och hoppas att framdörren är öppenCrappy skrev:Passningen på högra dörrarna........
Model 3 spotting
Moderator: Redaktion
Re: Model 3 spotting
Bild på öppen baklucka. Om man jämför denna med prototypens så verkar den vita öppna bättre.
Medföljer skylten "risk för snöras?" :d
Passformen på listerna?
Asch ursäkta min negativitet, men jag vill ha bildjäveln på min uppfart nu! Och jag skiter i sneda lister dålig passform på frunk eller snöras
GE MIG BILEN NU!
Passformen på listerna?
Asch ursäkta min negativitet, men jag vill ha bildjäveln på min uppfart nu! Och jag skiter i sneda lister dålig passform på frunk eller snöras
GE MIG BILEN NU!
Du måste ju borsta bort snön ändå innan du ska iväg så borde inte vara ett jätteproblem.
Om du inte har borsten i bagagetLarsL skrev:Du måste ju borsta bort snön ändå innan du ska iväg så borde inte vara ett jätteproblem.

Model 3 - LR - AWD - FSD - Midnight Silver
Hahaha, känner igen längtan och frustrationen!Crappy skrev:Medföljer skylten "risk för snöras?" :d
Passformen på listerna?
GE MIG BILEN NU!

Model 3 LR AWD, Pearl White, Svart interiör, 19" s-däck, 18" v-däck, dragkrok. Uthämtad 18/12-2019
Den där fälgen är ju bara helt hemsk.
2019 Model S ”Raven” Performance Ludicrous,
Det ser ut som det är en fälgsida i plast som är fäst med några vita fyrkantiga plastgrejer vid 4 av 5 öppningar.Kilowatt skrev:Den där fälgen är ju bara helt hemsk.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Ful, men sänker luftmotståndet rätt mycket.
MYP -22 | MIB | svart/svart
Nix, det är fälgar jag skulle väljaKalle skrev:Haha, är det bara jag som gillar den :S

Model S85 uttagen juli 2014. Nästa bil blir en Model ≡ P1xxD
Jag vill också haBod skrev:Nix, det är fälgar jag skulle väljaKalle skrev:Haha, är det bara jag som gillar den :S

Tudor Grå S60 Duracell svart S75D Elon Snik Y 2023 Beställd
Tycker också de ser okej ut. Kommer dock inte välja fälgar utan ta det som är standard.
Inga fälgar är standard, allt är extrautrustningLarsL skrev:Tycker också de ser okej ut. Kommer dock inte välja fälgar utan ta det som är standard.

Model 3-24/Polestar 3-24
Gott då kan jag spara pengar och köpa fälgar och däck på eftermarknaden. Kommer Model 3 på trähjul då eller?HelectriC skrev:Inga fälgar är standard, allt är extrautrustningLarsL skrev:Tycker också de ser okej ut. Kommer dock inte välja fälgar utan ta det som är standard.
Så länge däcken har gummi och fälgarna är runda så struntar jag i resten.
Instrumentpanel är inte heller standard, det har du väl sett på foto från interiören 

Model 3-24/Polestar 3-24
-
Sett uppifrån så är nog fälgval viktigt, men då finns säkert tuffare 20" hjul att välja till. Sett nerefrån så är det ju få bilar som har snygga fälgar från fabrik och jag gillar de nya aerohjulen. Precis som att vi måste vänja oss vid anknosen som inte liknar något annat så tror jag hjul likt dessa blir vanligare framöver. I synnerhet om man vill slåss om låga EPA-siffror.
I'm out. Tibor har blivit för gammal!
Här är de tre hjulen Tesla har fått patent för i samband nu med Model 3

http://insideevs.com/tesla-model-3-pate ... formation/

http://insideevs.com/tesla-model-3-pate ... formation/
- lator
- Teslaägare
Jag väljer............ Inget av ovanstående!
Ser det ut sådär i designstudion så blir det tredjepartsfälgar!

Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer. 

Levereras uppallad på några tegelstenarLarsL skrev:Gott då kan jag spara pengar och köpa fälgar och däck på eftermarknaden. Kommer Model 3 på trähjul då eller?HelectriC skrev:Inga fälgar är standard, allt är extrautrustningLarsL skrev:Tycker också de ser okej ut. Kommer dock inte välja fälgar utan ta det som är standard.
Så länge däcken har gummi och fälgarna är runda så struntar jag i resten.

Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS