Imorgon åker mina 21-tummare på bilen, så då är det dags att avyttra mina gamla 19-tummare. Det är alltså T Sportline TST det gäller, fälgar som är replikor av Teslas egna 21-tumsturbiner fast i 19", och de är gjorda specifikt för Tesla och passar som handen i handsken. Perfekt för den som gillar utseendet på turbinfälgarna, men föredrar komfort och förbrukning som 19-tummare ger.
Däcken är de däck som min bil kom med, Michelin Pilot Sport 3, och de har rullat ungefär 1000 mil. Det ingår även TPMS (Tesla original, den nya typen för bilar med autopilot) och centrumkapslar (även de Tesla original). Det finns litegranna skrap på två av fälgarna men överlag tycker jag de är i väldigt gott skick (se bilder!).
Pris: 20000 kr eller högstbjudande, skriv i tråden, skicka PM, eller maila till danni@compiled.se
Nypris om man köper fälgarna från en svensk återförsäljare är ca 34000 kr för en uppsättning. Köper man från USA går de på ca 27000 kr inkl tull och moms. Nypris för däcken är ca 10000 kr för en uppsättning om man köper online.
Nummer ett:

Nummer två:

Nummer tre:

Detalj skrap nummer tre:

Detalj skrap nummer tre:

Nummer fyra:

Detalj skrap nummer fyra:

Och här är ett lamt försök att visa mönsterdjupet eftersom jag är för lat för att mäta:

Och så en actionbild för att visa hur jäkla snyggt det blir på, och som också lite bättre visar färgen än de grådassiga bilderna ovan: