Tyvärr lite dåligt ljus ute. Men man ser att den glänser blått.HelectriC skrev:Pic or it didn't happen

Moderator: Redaktion
Tyvärr lite dåligt ljus ute. Men man ser att den glänser blått.HelectriC skrev:Pic or it didn't happen
Snygg.mati skrev:Tyvärr lite dåligt ljus ute. Men man ser att den glänser blått.HelectriC skrev:Pic or it didn't happen![]()
Du passade väl på att påpeka att din bil är långt ifrån den snabbaste som Tesla plockar ihop...?mati skrev:Idag har jag fått min Tesla tillbaka efter att den var på spa där den fick sin välförtjänta ansiktsbehandling. Vissa kallar det lite opersonligt för lackkonservering.![]()
Den gjordes hos bilia i Skara där min granne jobbar. Han fick ta med sig Teslan igår morse, och idag kom han hem med min spegelblanka BLÅA (!) skönhet. Han kör ju Volvo till vardags och trots att han försökte dölja sin entusiasm (han brukar inte göra mycket väsen av sig) så såg jag redan igår på honom att han såg fram emot att åka till jobbet.
Idag kom han hem som sagt och jag frågade då vad han tyckte om att åka elbil till jobbet. Haha, dum fråga. "Den är fantastisk", sa han lite försynt och log. "Jag var tvungen att köra ifrån en som trodde att han var snabb."
Grannen kommer att se med helt andra ögon på sin dieselkärra nu.
Ja faktiskt. Det var jag tydlig med.lator skrev:Du passade väl på att påpeka att din bil är långt ifrån den snabbaste som Tesla plockar ihop...?
Mötte dig i morse utanför Levene. Kan bara hålla med om att den är grymt snygg i blått.mati skrev:Tyvärr lite dåligt ljus ute. Men man ser att den glänser blått.HelectriC skrev:Pic or it didn't happen![]()