Men hur kommer det att fungera med full autonomi? Högtalare med ilsken talsyntes eller displayer?Surfaren skrev:Vadå, i USA hojtar väl folk åt varandra ute i trafiken
Model 3 spotting
Moderator: Redaktion
Re: Model 3 spotting
I väntan på Model 3
Känns som att man inte ska hoppas på några nya färger. Än så länge är det bara deras nuvarande färger som synts till. Å andra sidan är det lika bra om man bor i Stockholm iaf – bättre en bil som är helgrå hela året än en som är halvgrå halva året.
Besvärligt dock att den gör sig bättre i olika färger från olika vinklar. Kanske måste wrappa min 3:a i olika färger på olika delar?
Besvärligt dock att den gör sig bättre i olika färger från olika vinklar. Kanske måste wrappa min 3:a i olika färger på olika delar?
Renault Zoe Iconic 41 kWh S85D 2015, e-UP 2014, 2 reservationer på Model 3
T-shirts med Tesla-tryck | Få 10 kr/mån i rabatt hos Vimla
Det blir definitivt en röd!vigge50 skrev:Första röda Model 3?
Tycker den är riktigt snygg, precis som på Model S.

Varför har de alltid fönster öppna?
Överta företagsleasing av min Model S Performance 100 Ludicrous:
https://teslaclubsweden.se/forum/viewtopic.php?f=21&t=20318
https://teslaclubsweden.se/forum/viewtopic.php?f=21&t=20318
Nån har framfört teorin att de ännu inte provkör bilar med den slutliga utformningen av instrumentpanelen och därför saknar utblås för luft och saknar därför också AC i bilarna. En annan är att de snabbare ska kunna säga till folk som kommer fram för att fota interiören att låta bli.Feddan skrev:Varför har de alltid fönster öppna?
Nån mer vild idé?

Du glömde min idé om att dom är i USA där folk hojtar åt varandra ute i trafiken, och för att höras måste man förstås ha fönstret öppet.Jerker skrev:Nån mer vild idé?

Renault Zoe Iconic 41 kWh S85D 2015, e-UP 2014, 2 reservationer på Model 3
Rökare?
Model 3, röd/vit SR+ med drag och aerofälgar, beställde 12/4, leverans 20/9 2019. Körde i två år Nissan Leaf Tekna 30 kWh 2017.
Visst ja!Surfaren skrev:Du glömde min idé om att dom är i USA där folk hojtar åt varandra ute i trafiken, och för att höras måste man förstås ha fönstret öppet.Jerker skrev:Nån mer vild idé?

Man blir ju galen av att läsa denna tråden... man vill ju veta allt om bilen utrustning pris osv. Ja prova den själv också såklart... Orkar snart inte vänta, Volvon går på övertid och jag fick precis byta generator till inte summa som inte var så kul... Hoppas den håller ihop tills de är dags för en M3.
Ja att vi nu har en Leaf som andra bil gör en bara mer frustrerad, hade den bara gått lite längre på en laddning så hade nog Volvon inte rullat mycket.
Får säga att den röda var mycket snygg.
Va det gäller nya färger så skulle jag tro de är ett val att man bara kör med "gamla" färger, nya kommer visas upp officiellt senare om de nu blir några nya vill säga.
Ja att vi nu har en Leaf som andra bil gör en bara mer frustrerad, hade den bara gått lite längre på en laddning så hade nog Volvon inte rullat mycket.
Får säga att den röda var mycket snygg.
Va det gäller nya färger så skulle jag tro de är ett val att man bara kör med "gamla" färger, nya kommer visas upp officiellt senare om de nu blir några nya vill säga.
Volvo EC40 MY25 och Volvo V60 MY19
Kör dom nya färger finns risken att frun i huset fastnar pga färgen för en m3 när hon borde valt den större skärmen i S
Tudor Grå S60 Duracell svart S75D Elon Snik Y 2023 Beställd
- HerrNilsson
- Teslaägare
Håller med, den röda var ruskigt fin.
Aldrig haft en röd bil. Kanske dags sen när 3an kommer.

Aldrig haft en röd bil. Kanske dags sen när 3an kommer.
Mvh
Nilsson
Nilsson

Model 3 LR AWD Midnight Silver 18" med FSD
CyberTruck single engine förbokad
Renault Zoe R240
1,5 kW solel, 0,5 kW vindsnurra
CyberTruck single engine förbokad
1,5 kW solel, 0,5 kW vindsnurra
Ta en av varjehakan_k skrev:Det här är ju jättejobbigt. När den blåa kom så tänkte jag en blå M3 måste det bli. Sedan kom bilder på den vita och då var det helt plötsligt självklart att den skulle vara vit. Nu kommer den röda och då måste jag ju självklart ha den färgen. Hur skall jag kunna välja när designstudion öppnar???

Tudor Grå S60 Duracell svart S75D Elon Snik Y 2023 Beställd
Precis den kommer ändå vara så billig så det är nästan ingen skillnad på 1 eller 3. Kan bli jobbigt med parkeringsplatser kanske om det kommer typ 25 färgerSmutt skrev:Ta en av varjehakan_k skrev:Det här är ju jättejobbigt. När den blåa kom så tänkte jag en blå M3 måste det bli. Sedan kom bilder på den vita och då var det helt plötsligt självklart att den skulle vara vit. Nu kommer den röda och då måste jag ju självklart ha den färgen. Hur skall jag kunna välja när designstudion öppnar???

Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Precis, bra ideMickep skrev:Varför inte lacka den i franska flaggan?
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR AWD Vit
- jonasl
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/jonas44573
Vad jag kan minnas så är det bara bilar med glastak (öppningsbart eller ej är svårt att se) som spottats?
Model Y LR AWD 2022
- NiklasTesla
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/niklas60543
Vad tror ni att det är för fälgsstorlek på silver 3an? Den har alltid sett bra ut i silver enl mig.Sabbe skrev:Nya foton på en silver Model 3
Inte bara där. Hela stötfångaren sitter lite halvdåligt, och huven verkar också ha det obligatoriska Tesla-spaltmåttet. Det är bara att vänja sig.Jerker skrev:Lite dålig skravpassning där på hjulhuset.

e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
i släpljuset så ser man felpassningarna jättetydligt. kan inte minnas att jag sett det på övriga färger. inte heller att skarvarna synts lika klart. hittills tycker jag silver inte riktigt passar. röd eller blå är favorit just nu.