Det sitter Michelin Pilotsport 265/35 respektive 245/35 på dem.
De är oanvända och aldrig monterade.
Prisidé 50 000 kr, eller kom med bud, gärna högre

Säljes av mig privat, så någon moms att dra av är det inte frågan om.
Moderator: Redaktion
Jag skriver ju naturligtvis ett kvitto. Det är mer så att min privatekonomi inte är momsredovisande, så det blir ingen moms på det kvittot.Pontus skrev:Fick man någon form av kvitto alls?
Jo det förstår jag men hur gjorde Tesla, skrev dom något kvitto?bylund skrev:Jag skriver ju naturligtvis ett kvitto. Det är mer så att min privatekonomi inte är momsredovisande, så det blir ingen moms på det kvittot.Pontus skrev:Fick man någon form av kvitto alls?
Jag har inte fått något än i alla fall.Pontus skrev:Jo det förstår jag men hur gjorde Tesla, skrev dom något kvitto?
Zoidberg skrev:Riktigt snygga! Jag har också beställt grå men inte fått leveransdatum än.
Vi var bara 4st som lyckades få Arachnid här i Västsverige.
Och när jag insåg att arachnida är spindeldjur, förstod jag även designenBjelke skrev:Svinsnygga är dom!
Å fan, det visste jag inte, kul då har man lärt sig ngt idag oxobylund skrev:Zoidberg skrev:Riktigt snygga! Jag har också beställt grå men inte fått leveransdatum än.
Vi var bara 4st som lyckades få Arachnid här i Västsverige.Och när jag insåg att arachnida är spindeldjur, förstod jag även designenBjelke skrev:Svinsnygga är dom!
danni skrev:Helt galet läckra. Tänk den som ändå hade en uppsättning såna på ingång. Eller två
Nytt gummi räcker. Ska va samma ET på s och xRemuz skrev:Galet snygga, finns dom till X också?
Du borde snart kunna förse hela Tesla Sverige med fälgar.danni skrev:Helt galet läckra. Tänk den som ändå hade en uppsättning såna på ingång. Eller två
Vilken färg har du tagit Danni? Sjukt snygga...danni skrev:Helt galet läckra. Tänk den som ändå hade en uppsättning såna på ingång. Eller två
Grå på bägge. En uppsättning ska säljas.halipte skrev:Vilken färg har du tagit Danni? Sjukt snygga...danni skrev:Helt galet läckra. Tänk den som ändå hade en uppsättning såna på ingång. Eller två
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ja, nu behövs det ju dessutom bara 3 reservationer under resten av året för att få en uppsättning, om än i silver. Men dom passar nog din bil också.bylund skrev:Svalare intresse än väntat. Nåväl, de lär ju klä min bil också
Jo, de sitter väl fint hösten 2018 dåSurfaren skrev:Ja, nu behövs det ju dessutom bara 3 reservationer under resten av året för att få en uppsättning, om än i silver. Men dom passar nog din bil också.bylund skrev:Svalare intresse än väntat. Nåväl, de lär ju klä min bil också