Jag jobbar som marknadschef för Finland och Sverige på Fortum Charge&Drive och vill meddela att vi erbjuder gratis snabbladdning i två veckor på laddaren vid Alingsås McDonald's.
Planera resan på map.chargedrive.com
Mvh och glad påsk!
Lillemor Eriksson lillemor.eriksson@fortum.com
Åker till Alingsås över påsk, men jag kommer troligen parkera hos Alingsås Energi för 11kW. Bra placering av en CHAdeMO annars eftersom man knappt svänger av E20 alls för att nå McDonalds i Alingsås
Jag jobbar som marknadschef för Finland och Sverige på Fortum Charge&Drive och vill meddela att vi erbjuder gratis snabbladdning i två veckor på laddaren vid Alingsås McDonald's.
Mvh och glad påsk!
Trevligt att ni lägger in info om det här, tackar!
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Mvh och glad påsk!
Tack för informationen Lillemor, Tesla Club Sweden gruppavtal kan löna sig, just saying!