Ja, smaken är olika. Jag tycker inte bara att ljust är snyggare, det ser lyxigare ut också (vilket bidrar till ett snyggare intryck). Svart ser däremot billigt ut.
Egentligen håller jag med. Ljust brukar se lyxigare ut. Men det beror på vad det är för färg. Just i Teslan är det där gul-orange-diarré-bruna inte snyggt alls.
Av praktiska skäl skulle jag ändå alltid föredra mörka stolar. Av samma anledning går jag inte omkring i vit skjorta. En tallrik med spaghetti och köttfärssås till lunch och det är inte alls lika snyggt längre.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Jo, visst finns det ljusa färgnyanser som inte är snygga, det håller jag med om. Just Teslas är kanske inte den finaste.
Men det är inte så svårt att hålla ljusa interiörer snygga. Jag har haft ljus interiör i alla mina bilar de senaste 17 åren, vilket har inkluderat småbarnsperioden. Inga problem att hålla bilen ljus och fräsch.
För övrigt har jag nästan alltid vit skjorta och äter ytterst sällan spaghetti och köttfärssås
Model 3 LR AWD, 2025, stealth grey med vit inredning.
Lustigt det där med färger och smak. Själv gillar jag mörkt och går helt igång på det här:
Snyggt och mörkt med bara lite accenter. Vill man ha mer rött så är det här ganska lagom:
Sen finns det ju biltyper och genomföranden där det fungerar bättre. Jag gillar inte ljusa interiörer och jag vill verkligen inte ha träpaneler i mina bilar, men på något vänster gillar jag ändå det här:
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Ja, smaken är verkligen olika. Jag tycker Volvons interiör är jättesnygg, sober, elegant och lyxig. Audin är däremot så ful att jag aldrig skulle kunna köpa en sådan bil. Volvon ser ut att ha designats av experter på heminredning, medan Audin är en typisk produkt av bildesigners.
Model 3 LR AWD, 2025, stealth grey med vit inredning.
Kollade lite snabbt och den skulle kosta 1 748 200 så det är än sänkning på lite mer än 200 000 kr, dock så är den ju körd 3349 km så helt ny är den ju inte.
Kollade lite snabbt och den skulle kosta 1 748 200 så det är än sänkning på lite mer än 200 000 kr, dock så är den ju körd 3349 km så helt ny är den ju inte.